Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Ja, det kan bli snaut.. :/ Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 sporingsnumrene sendes oftest ikke ut før etter midnatt på pakker som sendes. Dvs er pakken sendt i dag så får du nok sporingsnr senest i løpet av natten. Bestilte noe annet hos lefdal i helgen og det ble ikke sendt før torsdag, tror dette nettbrett styret har påvirket alle utsendinger hos lefdal/elkjøp Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 fikk min idag:) ble sendt på tirsdag med vanlig frakt Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 fikk min idag:) ble sendt på tirsdag med vanlig frakt med eller uten tastatur? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Da har jeg fått fylt ut cashback skjemaet Fikk dog ugyldig når jeg fylte ut SWIFT/BIC kode, så skrev bare inn SWIFT, satser på det er greit. Når det gjelder strekkode er jeg likegodt på den sikre sia Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Da har jeg fått fylt ut cashback skjemaet Fikk dog ugyldig når jeg fylte ut SWIFT/BIC kode, så skrev bare inn SWIFT, satser på det er greit. Når det gjelder strekkode er jeg likegodt på den sikre sia Du trenger neppe alle de strek kodene. Og er du sikker på at du tastet riktig Swift? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Du trenger neppe alle de strek kodene. Og er du sikker på at du tastet riktig Swift? copypastet direkte fra nettbank og dobbeltsjekket, kan ikke tro noe annet Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Du må skrive inn både SWIFT og BIC, hvis ikke kan du sel langt etter pengene. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Du må skrive inn både SWIFT og BIC, hvis ikke kan du sel langt etter pengene. Sparebank 1 nord norge: Hva er BIC? BIC står for Bank Identifier Code, og er en internasjonal standard for identifisering av en bestemt finansinstitusjon (bank). Ved betaling til utlandet må du kjenne BIC til mottakers bankforbindelse. BIC omtales også som SWIFT-adresse. BIC består av 8 eller 11 karakterer (bokstaver A-Z og tall 0-9). SpareBank 1 Nord-Norges BIC er SNOWNO22 Så de mener at BIC og Swift er det samme. Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 med eller uten tastatur? Uten tastatur. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Dette var infoen skandiabanken ga meg: SWIFT/BIC-kode: DNBANOKK / SKIANOBB Skrev inn "SKIANOBB" da acer ikke aksepterte at jeg skrev begge to. Endret 13. september 2013 av Evelen! Lenke til kommentar
diver981 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Da har den vært i bruk noen dager og til DEN prisen var det et godt kjøp!! Men er det slik hos andre at skjermtastaturet alltid må hentes fram manuelt ved å stryke inn fra høyre? Dette er ganske tungvinnt... Trodde det var slik at det skulle holde å markere et felt f.eks skrivefelt i Google så poppet tastaturet frem av seg selv?? Kan noen noe om dette? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Popper opp av seg selv om du bruker metro grensesnittet, og Internet explorer i metro (som er laget for tablets) Om du bruker den med Desktop (som er beregnet for PC bruk) så må du manuelt hente frem tastaturet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 finnes det noen facebook app til metro? ser det ikke går ann og søke i windows store... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 PS: Noen som kjenner til en grei måte å få spilt elastomania? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Koble til ett eksternt tastatur i USB porten. Om du har en Android eller Apple telefon så kan du laste ned diverse tastaturprogrammer som du kan bruke til å spille med. edit: om du har Playstation 3 så kan du bruke stikken til den, da den går på bluetooth. Endret 13. september 2013 av Complexity Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 PS: Noen som kjenner til en grei måte å få spilt elastomania? Prøvd å trykke på den firkanten rett ved krysset som lukker tastaturet? Da fester det seg til bunnen og tilpasser skjermbildet. Kanskje best å spille på høykant da, ettersom tastaturet tar en del plass... Lenke til kommentar
diver981 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Popper opp av seg selv om du bruker metro grensesnittet, og Internet explorer i metro (som er laget for tablets) Om du bruker den med Desktop (som er beregnet for PC bruk) så må du manuelt hente frem tastaturet. Takk! Det ledet meg til å finne feilen som var at jeg hadde installert Firefox og satt den som standard nettleser. Hvis man gjør dette vil Explorer alltid starte i desktop mode av en eller annen grunn Men er det da ikke mulig med automatisk tastatur i Firefox?? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jepp, om man fjærner IE som standard nettleser forsvinner den ifra metro av en eller annen grunn. Om du finner en metro version av firefox skulle det ikke være noe problem, men metro apps er det desværre ganske lite av enda :/ Du kan kansje finne ett program eller to som kan fikse biffen i desktop mode. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) finnes det noen facebook app til metro? ser det ikke går ann og søke i windows store... Det finnes ikke noen facebook app nei, men facebook fungerer utmerket i nettleseren. Du kan dog legge inn facebook kontoen din i "people" appen som følger med for å få notifikasjoner å slikt fra facebook. edit: for å søke i store så drar du fingeren fra høyre kant av skjermen og ut, å trykker på "search". Endret 13. september 2013 av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå