Gå til innhold

Fullverdig Windows 8 64 SSD 3G 10,1 til latterlige 995,-


Jada-jada

Anbefalte innlegg

Noen som har sendt inn cashback-forespørsel enda?

Jeg fikk dette i mail:

Din deltagelse i kampanjen på Acer Iconia W510 tablet

 

Der står det W510, ikke W511

Da dette er en "scam" fra Acer(vanskeligst mulig å få penger), så ble jeg litt usikker.

 

Jeg fikk også W510, er nok overhodet ikke ting å bekymre seg over. Tilbudet gjelder begge 2, og dette er bare en autogenerert mail.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Fikk nettbrettet med tastatur nå. Skulle laste opp kvittering, men nå har jeg jo fått 2. En som gjelder for det forige nettbrettet, og en som gjelder for det jeg har fått. Dog er kvitteringen for det nye nettbrettet utrolig rotete, så jeg vet ikke hva Acer synes om det. (står ikke dato varen er solgt på eller lignende)

 

EDIT: Er SNID det samme som serienummer? Finner ikke noe sted som sier "Serialnumber". Ønsker ikke å starte tabben, da den skal gis bort.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Fikk nettbrettet med tastatur nå. Skulle laste opp kvittering, men nå har jeg jo fått 2. En som gjelder for det forige nettbrettet, og en som gjelder for det jeg har fått. Dog er kvitteringen for det nye nettbrettet utrolig rotete, så jeg vet ikke hva Acer synes om det. (står ikke dato varen er solgt på eller lignende)

 

EDIT: Er SNID det samme som serienummer? Finner ikke noe sted som sier "Serialnumber". Ønsker ikke å starte tabben, da den skal gis bort.

skulle ikke det bli sendt imorgen?

Lenke til kommentar

Fikk nettbrettet med tastatur nå. Skulle laste opp kvittering, men nå har jeg jo fått 2. En som gjelder for det forige nettbrettet, og en som gjelder for det jeg har fått. Dog er kvitteringen for det nye nettbrettet utrolig rotete, så jeg vet ikke hva Acer synes om det. (står ikke dato varen er solgt på eller lignende)

 

EDIT: Er SNID det samme som serienummer? Finner ikke noe sted som sier "Serialnumber". Ønsker ikke å starte tabben, da den skal gis bort.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1537089&do=findComment&comment=20923007

Lenke til kommentar

Bak på eksen står både SNID og S/N. Det er IKKE det samme, dog er begge unike for nettbrettet slik jeg forstår det (måtte kontakte acer support her om dagen).

 

Bak på mitt nettbrett (selve acer-esken) er det to store hvite påklistrede papirbiter. På den til venstre står SNID, mens S/N står på den til høyre sammen med spesifikasjonene.

Endret av Camorra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Send melding til elkjøp på facebook, så får du svar innen 10 minnutter.
Du har fortsatt 5 dager på deg, så det spørs hvor du bor.. Min ble sendt torsdag kl 06:50 og jeg hadde den i posten samme dag på ettermiddagen. Jeg bor i Oslo.

Lenke til kommentar

Send melding til elkjøp på facebook, så får du svar innen 10 minnutter.

Du har fortsatt 5 dager på deg, så det spørs hvor du bor.. Min ble sendt torsdag kl 06:50 og jeg hadde den i posten samme dag på ettermiddagen. Jeg bor i Oslo.

sendre melding og da "var pakken på vei ut døren og jeg skulle få sporingsnummer fortløpende. dette var kl. 12.30

 

 

bor i bergen. har sendt mld på face for en time siden eller noe sånt og de har sett den, men ikke svart.

 

kun komplett.no o.l heretter!

lefdal dette gjelder btw selvom det ikke skulle bety noe

Endret av EspJak1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...