MrL Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Noen som har sendt inn cashback-forespørsel enda? Jeg fikk dette i mail: Din deltagelse i kampanjen på Acer Iconia W510 tablet Der står det W510, ikke W511 Da dette er en "scam" fra Acer(vanskeligst mulig å få penger), så ble jeg litt usikker. Jeg fikk også W510, er nok overhodet ikke ting å bekymre seg over. Tilbudet gjelder begge 2, og dette er bare en autogenerert mail. Lenke til kommentar
gz Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Er det noen som har fått med recovery-disker eller liknende til denne? Finnes det noe godt community for brettet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Fikk ny kvittering på Mail idag, så da har posten 10 dager på seg å sende Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Er det noen som har fått med recovery-disker eller liknende til denne? Finnes det noe godt community for brettet? skal vel ligge en egen recovery partisjon tror jeg Lenke til kommentar
teitur Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Ligger nok på partisjon. Skal visstnok ligge et program for å lage recoveryimage på USB-pinne/SD et sted. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Windows 8 har jo innebygd "reset" så man burde ikke trenge recovery med mindre man kuker det til å ikke får bootet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Fikk nettbrettet med tastatur nå. Skulle laste opp kvittering, men nå har jeg jo fått 2. En som gjelder for det forige nettbrettet, og en som gjelder for det jeg har fått. Dog er kvitteringen for det nye nettbrettet utrolig rotete, så jeg vet ikke hva Acer synes om det. (står ikke dato varen er solgt på eller lignende) EDIT: Er SNID det samme som serienummer? Finner ikke noe sted som sier "Serialnumber". Ønsker ikke å starte tabben, da den skal gis bort. Endret 12. september 2013 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Fikk nettbrettet med tastatur nå. Skulle laste opp kvittering, men nå har jeg jo fått 2. En som gjelder for det forige nettbrettet, og en som gjelder for det jeg har fått. Dog er kvitteringen for det nye nettbrettet utrolig rotete, så jeg vet ikke hva Acer synes om det. (står ikke dato varen er solgt på eller lignende) EDIT: Er SNID det samme som serienummer? Finner ikke noe sted som sier "Serialnumber". Ønsker ikke å starte tabben, da den skal gis bort. skulle ikke det bli sendt imorgen? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Fikk nettbrettet med tastatur nå. Skulle laste opp kvittering, men nå har jeg jo fått 2. En som gjelder for det forige nettbrettet, og en som gjelder for det jeg har fått. Dog er kvitteringen for det nye nettbrettet utrolig rotete, så jeg vet ikke hva Acer synes om det. (står ikke dato varen er solgt på eller lignende) EDIT: Er SNID det samme som serienummer? Finner ikke noe sted som sier "Serialnumber". Ønsker ikke å starte tabben, da den skal gis bort. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1537089&do=findComment&comment=20923007 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 skulle ikke det bli sendt imorgen? Ifølge kundeservice, ja. Fikk det dog idag tidlig. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1537089&do=findComment&comment=20923007 Hmms, alright, får se om jeg finner det Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Bak på eksen står både SNID og S/N. Det er IKKE det samme, dog er begge unike for nettbrettet slik jeg forstår det (måtte kontakte acer support her om dagen). Bak på mitt nettbrett (selve acer-esken) er det to store hvite påklistrede papirbiter. På den til venstre står SNID, mens S/N står på den til høyre sammen med spesifikasjonene. Endret 12. september 2013 av Camorra Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Joda :-D Vekslet o og 0 ;-) 7bokstaver på rad, inni der en 0. Rart jeg trodde det var o ;-P Endret 12. september 2013 av MoLvII Lenke til kommentar
teitur Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Er det det samme som står på esken? (S/N) Pass på at du ikke forveksler f.eks. O og 0. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Les og Lær https://eu-deals.acer.com/offers/25652/no_NO/faq.pdf Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Stemmer det at 64GB utgaven kun gir ca 30GB lagringsplass? En annen ting; om jeg bestiller tastatur fra Microsoft Store, hvordan funker det med JetCarrier og hvilke ekstrautgifter vil jeg få? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Jeg har prøvdå bestille fra msstore med jetcarrieradresse men ser ikke ut som de aksepterte kredittkortet. Prøve å bruke et spendonkort også, men det fikk jeg kke registrere en gang. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Acer har lakt inn en del bloatware som du kan slette for å få litt mere plass. Du kan og putte i ett minnekort for å utvide plassen. Stemmer det at 64GB utgaven kun gir ca 30GB lagringsplass? En annen ting; om jeg bestiller tastatur fra Microsoft Store, hvordan funker det med JetCarrier og hvilke ekstrautgifter vil jeg få? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 nå er jeg lut lei! det har gått fem dager og den har ikke blitt sendt en gang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Send melding til elkjøp på facebook, så får du svar innen 10 minnutter.Du har fortsatt 5 dager på deg, så det spørs hvor du bor.. Min ble sendt torsdag kl 06:50 og jeg hadde den i posten samme dag på ettermiddagen. Jeg bor i Oslo. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Send melding til elkjøp på facebook, så får du svar innen 10 minnutter. Du har fortsatt 5 dager på deg, så det spørs hvor du bor.. Min ble sendt torsdag kl 06:50 og jeg hadde den i posten samme dag på ettermiddagen. Jeg bor i Oslo. sendre melding og da "var pakken på vei ut døren og jeg skulle få sporingsnummer fortløpende. dette var kl. 12.30 bor i bergen. har sendt mld på face for en time siden eller noe sånt og de har sett den, men ikke svart. kun komplett.no o.l heretter! lefdal dette gjelder btw selvom det ikke skulle bety noe Endret 13. september 2013 av EspJak1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå