anonympappkasse Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Fikk mail fra Lefdal om at produkt er lagt til sending og cashback utvidet fra 5 til 10 dager. når la du inn bestilling? Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Søndag kl 1 når la du inn bestilling? Søndag kl 13 ca. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 From: [email protected] Sent: Tuesday, September 10, 2013 10:41:49 AM To: Hei og takk for din henvendelse.Dette produktet er lagt til sending, og acer har utvidet cashback fristen fra 5 til 10 dager.Vi ønsker deg en fortsatt fin dag!På våre hjemmesider finner du masse nyttig informasjon om tjenester, service og levering.Med vennlig hilsen_______________Renate K.S.KundesenteretVi er flere ansatte som besvarer mail. Om du har ytterligere spørsmål i forbindelse med denne e-posten, vennligst behold tidligere korrespondanse slik at vi alle kan følge hele saksgangen Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 lurer på hvordan de har løst dette.. pakket ut en med tastatur? jeg har fortsatt ikke fått mail, though Lenke til kommentar
teitur Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Fikk satt den opp og testet den såvidt i går. Faktisk overraskende smooth. Plasten var også overraskende behagelig å holde i. Alt av kontoinformasjon osv til apper ble synkronisert da jeg logget inn på Microsoftkontoen. Ellers blir den ganske varm bak der man holder med høyre hånd, rett ved NFC-merket. Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Fortsatt ingen som vet hvordan man kan skaffe nordisk tastatur/dock? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Nop, de har den ikke på Acers egen svenske/danske nettbutikk engang. Bare internasjonal utgave. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Da har jeg fått bekreftelse på at den er sendt med sporingsnr da regner jeg med den er i Oslo i løpet av kvelden og at jeg har den i morgen. Dette er som jeg har skrevet før helt etter rutinene til Elkjøp. 1 Lenke til kommentar
Slashiroth Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 min ble også sendt idag. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Ble vel sendt samtidig da, for min er og sendt nå Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) bare jeg som ikke får ? "Hei Espen,Vi har for øyeblikket ingen bekreftet leveringdato.Du vil få tilsendt sporingsnummer per mail/sms så snart ditt produkt har blitt sendt ut fra vårt hovedlager.Du kan da følge din forsendelse på posten.no.Vi ønsker deg en fortsatt fin dag! På våre hjemmesider finner du masse nyttig informasjon om tjenester, service og levering. Med vennlig hilsen " tuller. nå har jeg fått kvitto. hvor lang tid tok det hos dere ? Endret 10. september 2013 av EspJak1 Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg har mottatt kvittering pr epost, men ordren står fortsatt som "reservert" inne på Lefdal. Rart. Lenke til kommentar
7zen Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Ringte Elkjøp kundeservice akkurat. Fikk beskjed om at den pakkes og er klar til utsending. 10 sekunder etter at jeg la på kom det sms med sporingsnummer! -Men sendingen er bare forhåndsmeldt og ikke innlevert. Får håpe de har oversolgt og ble nødt til å sende varianten med tastatur Lenke til kommentar
7zen Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 koster det noe å returnere en vare? Nei. Ikke om du gjør det i butikk! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Litt å holde styr på. Måtte i tillegg til vanlige ting som navn/adr/tlf.be finne IBAN til kontoen, BIC til banken, ta bilde av strekkoden og legge ved, legge ved kvittering (kom som egen e-post fra Elkjøp i kveld) og skrive inn serienummer. For de som har bestilt fra Lefdal finnes det et valg av forhandler "Annen", med tekstfelt der man kan skrive inn Lefdal.com. Når jeg går på "annet" så dukker det ikke opp noe tekstfelt jeg kan skrive i. Holder det med "annet" for de som har bestilt fra lefdal? Jaja ble da sendt i dag.. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg fikk heller ikke opp noe tekstfelt. Valgte annet, kjøpt Lefdal. Tror ikke det blir noe problem. Flott nettbrett iallefall etter det lille jeg har fått testet det Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 motatt sporingsnummer, dog eksisterer ikke dette sporingsnummeret på posten.no.. lefdal har også send meg kvittering, på hvitteringen er det ikke noen dato... Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) motatt sporingsnummer, dog eksisterer ikke dette sporingsnummeret på posten.no.. lefdal har også send meg kvittering, på hvitteringen er det ikke noen dato... jeg har dato,men ikke leveringsadresse.. hvor lang tid tok det fra du fikk kvitering til sporingsnummer? Endret 10. september 2013 av EspJak1 Lenke til kommentar
gz Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Acer har forøvrig endret betingelsene på kampanjen, så nå står det 10 dager også der :-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå