Complexity Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Tror vi bare må smøre oss med tålmodighet til i morgen å se om statusen blir endret Blir ekspress fra elkjøp neste gang iallefall. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg bestilte også på lørdag i 8-9 tiden. Står også som under behandling. Tror nok det ordner seg fint. Teitur: satt deg inn i cashback? var det stress eller gikk det greit? Litt å holde styr på. Måtte i tillegg til vanlige ting som navn/adr/tlf.be finne IBAN til kontoen, BIC til banken, ta bilde av strekkoden og legge ved, legge ved kvittering (kom som egen e-post fra Elkjøp i kveld) og skrive inn serienummer. For de som har bestilt fra Lefdal finnes det et valg av forhandler "Annen", med tekstfelt der man kan skrive inn Lefdal.com. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Sto serienummeret på selve enheten? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Sto serienummeret på selve enheten? Ja det gjør jo det eller på esken den kommer i. Lenke til kommentar
treant Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hm, ang IBAN og BIC/SWIFT, er det noen som har DNB her? Finner det ikke, og chatten hos kunderservice er tydeligvis nede.. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 https://www.dnb.no/bedrift/kalkulatorer/iban.html Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hm, ang IBAN og BIC/SWIFT, er det noen som har DNB her? Finner det ikke, og chatten hos kunderservice er tydeligvis nede.. her Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hm, ang IBAN og BIC/SWIFT, er det noen som har DNB her? Finner det ikke, og chatten hos kunderservice er tydeligvis nede.. Fant noe her? https://www.dnb.no/bedrift/kalkulatorer/iban.html Og så fant jeg dette her: https://www.dnb.no/bedrift/konto-kort-og-betaling/utenlandsbetaling.html Avsender må benytte DNBs BIC/SWIFT: DNBANOKK Lenke til kommentar
teitur Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Sto serienummeret på selve enheten?Det sto blant alle strekkodene på esken, fotsåvidt en annen ting. De ba om bilde av strekkoden, men sa ikke noe om hvilken av dem de ville ha. Tror det er fem-seks stykker. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Det sto blant alle strekkodene på esken, fotsåvidt en annen ting. De ba om bilde av strekkoden, men sa ikke noe om hvilken av dem de ville ha. Tror det er fem-seks stykker. Om alle står ca samme plass er det vel bare å ta ett ordentlig bilde av alle sammen? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hm, ang IBAN og BIC/SWIFT, er det noen som har DNB her? Finner det ikke, og chatten hos kunderservice er tydeligvis nede.. Gå inn i nettbanken, velg kontoen din og kontodetaljer, så står det der. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg valgte vanlig frakt hente på postkontoret 49,-. Det skal jo selvfølgelig ikke ha noe å si for hvem som får varen. At du har fått den så raskt håper jeg betyr at du valgte express Kjipern, jeg valgte prioritert frakt bestilte kl 20 Lørdag og fikk den i dag. Tror prioritert frakt blir pakket først på lageret. Imponert over hurtigheten til Elkjøp. Lenke til kommentar
diver981 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Er det noen status på tastatur dock, noen som har funnet grei pris og hvor. Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Kjipern, jeg valgte prioritert frakt bestilte kl 20 Lørdag og fikk den i dag. Tror prioritert frakt blir pakket først på lageret. Imponert over hurtigheten til Elkjøp. Jeg bestile Søndag kl 10 og fikk kvittering i dag, har enda ikke kommet opp noe når jeg trykker på trackingnummer. Og jeg valgte prioritert frakt :/ Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Høres normalt ut. Tipper du får den i morgen, Tirsdag om du bor på Østlandet og har post i butikk. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Er det noen status på tastatur dock, noen som har funnet grei pris og hvor.Har ikke funnet norsk/nordisk dock. Billigste i USA er rundt 500,- (+frakt/moms/gebyr), men de sender ikke til Norge. Lenke til kommentar
diver981 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Har ikke funnet norsk/nordisk dock. Billigste i USA er rundt 500,- (+frakt/moms/gebyr), men de sender ikke til Norge. Ja, virker merkelig nok litt vanskelig å få tak på.... Er det noen kjente triks for å få de til å sende til Norge? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jetcarrier er jo en klassiker, men vet ikke om det virker overalt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Fikk nå vite av elkjøp at min skal være på tur. Forvirrende beskjeder de gir, men om alt går i boks så skal jeg si meg fornøyd med elkjøp. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Fikk mail fra Lefdal om at produkt er lagt til sending og cashback utvidet fra 5 til 10 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå