Gå til innhold

Fullverdig Windows 8 64 SSD 3G 10,1 til latterlige 995,-

Jada-jada

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min erfaring med ca 20 handler med Elkjøp og Lefdal er at du ikke sparer noen tid med express. Pakken går fra Jønkøping/Sverige til Oslo på et døgn, sendes Mandag fremme i Oslo Tirsdag. Mulig du sparer en dag da den kanskje vil gå videre med en gang Tirsdag. Jeg har alltid mine pakker fra de på Onsdager.

Da lot jeg meg lure av 5 dagersfristen og Lefdals "Ekspresspakke? bare 40 kr ekstra." Lot meg altå lure av salgstaktikk og tidspress og betalte 40 kr for luft. ;)

Nå har pakken fått status som Sendt uten at jeg får sporet den på posten sine sider. Er nok Onsdag jeg må belage meg på å få den som du skriver.

Endret av d4sh
Lenke til kommentar

Der er foreløpig ukjent når denne varen ankommer vårt lager igjen, den vil bli sendt så snart vi får den fra leverandør. :)

:(

Har man bestilt når varen var på lager står de ansvarlig for at du skal få den til avtalt pris. Jeg bestilte Lørdag Kl 19.00 en time etter tilbudet ble lagt ut. Jeg startet denne tråden noe senere, min ordre står fortsatt under behandling. Jeg kjenner deres rutiner veldig godt og har aldri fått bekreftelse på ordren sendt før Tirsdag men blir skeptisk da jeg leser at flere har fått bekreftet varen sendt. Jeg kan love at jeg kommer til å sette himmel og helvete i gang hvis jeg må vente på at de evt må vente på nye forsendelser skal ankomme lageret. :( Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Har man bestilt når varen var på lager står de ansvarlig for at du skal få den til avtalt pris. Jeg bestilte Lørdag Kl 19.00 en time etter tilbudet ble lagt ut. Jeg startet denne tråden noe senere, min ordre står fortsatt under behandling. Jeg kjenner deres rutiner veldig godt og har aldri fått bekreftelse på ordren sendt før Tirsdag men blir skeptisk da jeg leser at flere har fått bekreftet varen sendt. Jeg kan love at jeg kommer til å sette himmel og helvete i gang har hvis jeg må vente på at de evt må vente på nye forsendelser skal ankomme lageret. :(

hvis de ikke har folk på lageret @lør og søn og de bare sender på ukedager så plukker de usystematisk og urettferdig hvis ikke du får din.. det bøir for dumt

Lenke til kommentar

Har man bestilt når varen var på lager står de ansvarlig for at du skal få den til avtalt pris. Jeg bestilte Lørdag Kl 19.00 en time etter tilbudet ble lagt ut. Jeg startet denne tråden noe senere, min ordre står fortsatt under behandling.

Hvilket fraktalternativ valgte du? Jeg bestilte litt over en time etter deg, og har som nevnt hentet pakka i dag.
Lenke til kommentar

Hvilket fraktalternativ valgte du? Jeg bestilte litt over en time etter deg, og har som nevnt hentet pakka i dag.

Jeg valgte vanlig frakt hente på postkontoret 49,-. Det skal jo selvfølgelig ikke ha noe å si for hvem som får varen. At du har fått den så raskt håper jeg betyr at du valgte express :) Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Jeg valgte vanlig frakt hente på postkontoret 49,-. Det skal jo selvfølgelig ikke ha noe å si for hvem som får varen. At du har fått den så raskt håper jeg betyr at du valgte express :)

Jeg valgte ekspress, ja. Var jo bare 20 skarve kr. ekstra, og jeg reiser på ferie på fredag, så jeg ville ha det i god tid. Har såvidt pakket det ut og kikket på det nå. Det virker rimelig kompakt og greit. Føles bedre enn min gamle galaxy tab i det minste.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Ringte dem og spurte om den var sendt eller ei, da orderen står som under behandling. Fikk svar "Vi har varen på lager". Svada-svar og umulig å prate med elkjøp supporten. Jeg bestilte når det stod 5+ på lager, men rett skal være rett. De har tatt pengene mine, så varen er min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...