Jada-jada Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) http://www.elkjop.no/product/data/nettbrett/ACNTL0LED001/acer-iconia-10-1-nettbrett-w511-solv-hvit Dette begynner jo å bli komisk dette brettet har fått strålende kritikker og er satt ned med 3600,- Pris 1995,- hos Elkjøp i helgen med 1000,- tilbakebetaling av Acer hvis du kjøper det. Det har også fullverdig Windows 8 med USB og Hdmi og ikke minst 3G jeg personelig har aldri sett et bedre kjøp løp å kjøp sier jeg bare.. Endret 7. september 2013 av Jada-jada 2 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Er det en feil? Har du bestilt? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 Er det en feil? Har du bestilt? Nei det tror jeg ikke ja jeg har bestilt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Man får bare cashback på 1 produkt per kunde forresten, så blir dyrere å bestille flere. Har bestilt ett til fattern nå, spent på om prisen stemmer. Takker for tips iallefall! Lenke til kommentar
teitur Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Samme tilbudet på Lefdal nå også. Jeg klarte ikke la være å bestille, selv om jeg ikke trenger det. Enten oppgraderer jeg selv, eller gir det bort til noen til bursdag/ jul. Ev. selger det igjen hvis det er håpløst.. Burde vel kunne få igjen det man betalte for det. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 Samme tilbudet på Lefdal nå også. Jeg klarte ikke la være å bestille, selv om jeg ikke trenger det. Enten oppgraderer jeg selv, eller gir det bort til noen til bursdag/ jul. Ev. selger det igjen hvis det er håpløst.. Burde vel kunne få igjen det man betalte for det. http://m.youtube.com/watch?v=wbIxs5xluGY Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Er litt sjokkert over hvor lite respons det ble i denne tråden. Har tipset noen kompiser å alle bestilte med en gang. Endret 7. september 2013 av Complexity Lenke til kommentar
teitur Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Jeg fikk ikke linken til mer info om cashback til å fungere. Så heller ikke noe på www.acer.com, men google ga meg denne: https://eu-deals.acer.com/ Tenkte det kanskje var greit å poste den her. Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Har iPad mini, men ved slike tilbud MÅ man jo kjøpe!!!!! Lenke til kommentar
diver981 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Noen som vet om det følger tastatur med? Ser på testen av 510 som skal være samme som 511 dog uten 3G og 64gb at der følger det med men klarer ikke å fnne ut av dette på elkjøp.. http://www.hardware.no/artikler/acer-iconia-w510/116003 Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Latterlig billig! Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 ARGH, ikke del det videre da folkens. Jeg og vil ha en... Pokkers nettbanken til Danske Bank er nede, så jeg får jo ikke penger til det forbanna kortet...! Lenke til kommentar
teitur Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Noen som har klart å finne tastaturdocken (som ikke følger med) noe sted? Fant til $79 i usa, mens eneste jeg har funnet her er hos deal, tysk(?) utgave til rundt1600 kr. Lenke til kommentar
Kay-M Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Jøss. Hvem hadde trodd at å være døgnflue ville skaffe meg så billig nettbrett? Endelig får jeg meg en nettbrett jeg også! Endret 8. september 2013 av Kay-M Lenke til kommentar
teitur Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Døgnvill mener du? Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Noen som vet om det går an å bestille en i mitt navn og en i konas navn og likevel få 1000 tilbake for hver brett?Skjønte ikke helt det som står på siden deres "Tilbudet gjelder kun for sluttbrukere (dvs. ikke for forhandlere eller fagfolk) med en maksimumsgrense på 1 krav per kjøpte Acer Computer og per kunde (samme navn, samme adresse). " Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) :-) Endret 8. september 2013 av MoLvII Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Noen som vet om det går an å bestille en i mitt navn og en i konas navn og likevel få 1000 tilbake for hver brett?Skjønte ikke helt det som står på siden deres "Tilbudet gjelder kun for sluttbrukere (dvs. ikke for forhandlere eller fagfolk) med en maksimumsgrense på 1 krav per kjøpte Acer Computer og per kunde (samme navn, samme adresse). " Kjøper du 2, så får du bare cashback på 1 av dem.Om noen andre kjøper en til en annen adresse går det vel. Endret 8. september 2013 av Complexity Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Om noen her finner et sted hvor de selger NORSK tastatur, så vil jeg bli kjempe glad. Har søkt, og eneste jeg finner er engelsk tastatur på e-bay... :/ Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 er det bare meg som får "Acer Iconia 10.1" nettbrett W511 (sølv/hvit) er ikke tilgjengelig for collect@store Du kan bestille den ved å velge en annen leveringsmetode" og så går det ikke ann å velge andrre leveringsalternativer og dermed ikke mulig å trykke på fortsett til kassen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå