Mr. Pants Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) På tide at det dukker opp en slik tråd for XBO også. Tulle-GIFs er velkomne så lenge dere holder en høflig tone og ikke spammer ned tråden.Vennligst ikke post mer enn 5 GIFs per post. Helst bare 1-3.Jeg starter med denne GIF-en fra Kinect Sports Rivals: og Quantum Break Endret 7. september 2013 av Leflus 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Endret 7. september 2013 av _LarZen_ 2 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 Får ikke til å legge inn gif jeg, får lagt det inn her men det beveger seg ikke. Hvordan gjør du det? Prøver du å laste opp GIF-en via diskusjon.no? GIF-ene i OP-en ble lastet opp på en annen side. Det er nesten som å poste et youtube-klipp, bare at jeg bruker bilde-knappen istedenfor. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 Killer Instinct Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Project Spark ser vanvittig kult ut. 1 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Liker tulle-gifs. Er som oftest de som kommer fram når jeg søker på Google etter "Xbox One gif". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Liker tulle-gifs. Er som oftest de som kommer fram når jeg søker på Google etter "Xbox One gif". Hvilken film er det? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Liker tulle-gifs. Er som oftest de som kommer fram når jeg søker på Google etter "Xbox One gif". Silly peasants ^^ Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hvilken film er det? Sanne Løgner, også kjent som True Lies. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Er ikke de Titanfall-gifsene fra PC-versjonen? Eller? Ikke at det gjør noe, da spillet uansett kommer til Xbox One, jeg bare lurer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå