tstuka Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hei! Jeg har 6 vanlige strømuttak i maskinen; De 3 første går til viftestyring, 2 til DVD & CDRW, de siste til 2xHDD, og sistemann deles av LED foran på kabinett + en HDD. Problemet er at den siste HDD'en ikke våkner. Det ser rett og slett ut til at den ikke får nok strøm (virker hvis jeg kobler ut en av diskene 'foran' i ledningen). Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Kjøp ny psu, men ikke kjøp q-tec..... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg har en Qtec 400W og den går fint for meg den. Har bare disker på den nå ,men den har drevet: MSI 745 ultra XP2000 512DDR 6 123gig disker 1CDrom Har gått helt fint for meg. Har positive erfaringer ifra min Qtec iallefall ,men det er visst andre som har fått litt dårlige modeller har jeg hørt. De er jo også veldig billige. 300kr for en PSU er billig uansett. Har 1x 120mm i den nå siden den bråkte som bare f.. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg har 6 vanlige strømuttak i maskinen; De 3 første går til viftestyring, 2 til DVD & CDRW, de siste til 2xHDD, og sistemann deles av LED foran på kabinett + en HDD. Hvordan får du det til å gå opp? 3 til viftestyring, 2 til dvd og cdrw, de siste 2 til hdd og sistemann deles av LED foran på kabinettet + en harddisk. Det gir regnestykket: 3+2+2+1=8 bare lurer... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 CDRW DVD HDD HDD LED på kabinett HDD Vanskelig og forstå? Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Jeg har 6 vanlige strømuttak i maskinen; De 3 første går til viftestyring, 2 til DVD & CDRW, de siste til 2xHDD, og sistemann deles av LED foran på kabinett + en HDD. Hvordan får du det til å gå opp? 3 til viftestyring, 2 til dvd og cdrw, de siste 2 til hdd og sistemann deles av LED foran på kabinettet + en harddisk. Det gir regnestykket: 3+2+2+1=8 bare lurerer... hmmm.... ja, ser det var litt klønete formulert.... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg har 6 vanlige strømuttak i maskinen; De 3 første går til viftestyring, 2 til DVD & CDRW, de siste til 2xHDD, og sistemann deles av LED foran på kabinett + en HDD. Ja CFD, det er vanskelig/umulig å forstå. Han sier at tre uttak går til viftestyring. 6 - 3 = 3, han har alstå TRE uttak igjen. Yttligere to uttak går til DVD og CDRW. 3 - 2 = 1. De siste til 2*HDD er umulig pga det kun er en igjen. Hvordan får du dette til å gå? back to topic: Du kan kjøpe en liten kloss som gir deg flere uttak. Digital Impuls i oslo har dette, men sikkert de fleste andre butikker også. Strømforsyningen din må naturligvis takle å gi så mye strøm som du kommer til å bruke med flere kontakter, men dette vet du best selv. Hvis den ikke gjør det er det på tide å kjøpe ny. Enermax er noe jeg da annbefaler på det varmeste. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 En splitter er det rette navnet ,men hvis maskinen din er ustabil når du plugger i flere 3.5 enheter så må du nok ut med en ny PSU. De selger slike ting på microplex hvis du lurte. (splitter) Synes det var lett og se jeg ,men noen ting som er logisk for noen er helt umulig og forstå for andre. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...4&GrpID=11&s=pl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå