Filius_two Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Har problemer med å kjøre WOLFEN, hakker som bare f*. Hadde ikke så store problemer med Project IGI. Er det noe jeg kan gjøre utenom å ta på VERY FAST. Pentium 3 600 Mhz 192mb RAM 16mb ATI RAGE PRO kort MVH Filius Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Skaffe deg nytt skjermkort og mer RAM. Rage Pro er fæle greier Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Tror nok skjermkortet er klar for en utbytting. har 32 MB Geforce med DDR Ram det funker fint, men skal du kjøpe nå, bør du ha 64MB minst. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Kjøp deg i det minste et GeForce2MX-kort... (Til og med TNT2 er bedre!) Gjerne skaff deg en til RAM-brikke også... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Wolfenstein suger på det feltet der! det hakker noe sykt!! og det er nesten ikke noe forskjell om jeg tar på dårligste grafikk og normal. quake III og unreal går helt rent på min PC (ca 40-60 FPS), men i wolf har jeg ca 20 FPS på dårligste grafikk. (den varierer veldig, av og til nede i 4 FPS) wolf med dårligste grafikk er jo mye dårligere grafikk i enn quake og unreal, så hvorfor går det så ufattelig elendig da?? Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Quote: wolf med dårligste grafikk er jo mye dårligere grafikk i enn quake og unreal, så hvorfor går det så ufattelig elendig da?? RTCW bruker betydlig større og flere texturer enn UT og Q3 selv på de laveste detaljnivåene, så det er egentlig ikke så rart. Når man tar 30-40k polygoner (q3 har ca 10k polygoner i de heftigste scenene) med i beregningen også så skjønner man at 16MB videominne er altfor lite, da går over halvparten av minnetrafikken over AGP-bussen og da går det _sakte_. [ Denne Melding var redigert av: MailMan13 på 2002-02-15 16:30 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå