Skismøring Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 "En snakkis verden rundt" blir det skrevet. Hørte på den. Hvis den er likt så er jeg redd det ikke er noe håp mer. 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Har sett verre, mye verre.. Rebecca Black og Riff Raff for å nevne noen.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Den er jo genial... 6 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Kul låt som ødelegges av et utrolig irriterende refreng. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Ylvis er konge!! ;-) Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Jeg liker jordbær Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Har sett verre, mye verre.. Rebecca Black og Riff Raff for å nevne noen.. Poenget er at alle faktisk liker Ylvis-sangen. Rebecca Black var jo en av de mest forhatte videoene. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Er for tiden student i USA og kan bekrefte at den er kjempegodt mottatt i statene. Men, det skal sies at her røyker også de fleste weed... Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Rebecca Black var jo en av de mest forhatte videoene. Hvorfor var den det, egentlig? Jeg har hørt og sett verre fra langt mer seriøse popartister. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Antageligvis fordet den fikk mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 Kanskje ikke et mesterverk, men minner meg om min ungdomstid og den spenningen det var når helgen kom. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Jeg er helt sikker på at dagens musikkproducere bruker en eller annen variant av algomusic! http://www.youtube.com/watch?v=gyUnXjVgx44 Seriøst! Litt bedre instrumenter, en gjeng ungdommer og noe svadatekst så har du en ny hit! Edit: For de som ikke vet hva algomusic er så er det et program som lager tilfeldig musikk ut i fra diverse algoritmer. Endret 7. september 2013 av sedsberg Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 For å være ærlig så synes jeg Ylvis gutta har laget mange gode sanger, for å komme fra noen underholdningstyper. Den nye sangen deres er etter min mening veldig stilig låt. Den er spesiell og morsom, og hvis du håpte det var noe seriøst ala Eminem så er det nok ikke noe for deg. Sammenlignes som den nye gangnam style så kanskje det gir deg en pekepinn!Uansett så er den fet! 1 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Ylvis slår The Lonly Island helt klart! Denne var ingen untak ; ) Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 God sang det, men hvis du har planer om å kommentere "proud of being norwegian" kan du gå og dø. Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Jeg er helt sikker på at dagens musikkproducere bruker en eller annen variant av algomusic! Tror også det. Det gamle gode håndverket er det langt mellom nå. Justin ett eller annet er ikke noe annet en pengemaskin, og musikken deretter. Samme med det meste av dagens popmusikk. Videoen du postet var gøy å se (og høre). Endret 7. september 2013 av Skismøring Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 For å være ærlig så synes jeg Ylvis gutta har laget mange gode sanger, for å komme fra noen underholdningstyper. Den nye sangen deres er etter min mening veldig stilig låt. Den er spesiell og morsom, og hvis du håpte det var noe seriøst ala Eminem så er det nok ikke noe for deg. Sammenlignes som den nye gangnam style så kanskje det gir deg en pekepinn! Uansett så er den fet! Dersom du er ferdig med tenårene, så har du hørt allt i den låten før. Eg synest den er kjedelig og lite original. Ellers så liker eg faktisk mye av det Ylvis-brødrene har gjort på humorsiden veldig godt. Men god eller original musikk lager de ikkje Lenke til kommentar
Moose Murders Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Dersom du er ferdig med tenårene, så har du hørt allt i den låten før. Eg synest den er kjedelig og lite original. Er det The Fox det er snakk om her? I tilfelle er jeg helt grunnleggende enig. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) grunnen til at denne videoen har blitt sett så mange ganger er vel at den av en eller annen merkelig grunn har havnet på førstesidene i alle mulige aviser i veldig lang tid nå.. Personlig mener jeg at heile videoen er rævva. Endret 11. september 2013 av WeirdFace Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Er det The Fox det er snakk om her? I tilfelle er jeg helt grunnleggende enig. The Fox ja. Eg kan forsåvidt skjønne at en ungdom som aldri har hørt en slik låt før synest den er morsom. Men eg som har levd noen år har hørt mange mange slike låter der akkurat de samme lydene har blitt brukt. Det er rett og slett ikkje morsomt lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå