Christoffero89 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Hei, jeg bor i et hus der jeg leier underleiligheten og noen andre leier over meg. huseier bor annet sted. Jeg flyttet inn først og noen mnd etter flyttet 2 karer inn over meg. Hilste på de og alt virket vell. men merket i ettertid nå at de har fest annenhver uke og det begynner å irritere meg da jeg ikke får sovet skikkelig. de har stort sett dempet seg når jeg har sakt det ble for drøyt og enda ikek hatt krangler. men 3 ganger har jeg måtte gå ut og rydde opp plastkopper og snusrester i gården etter de og det syns jeg ikke er greit. de burde selv rydde opp etter seg. samt jeg syns de har for mange fester. Burde jeg ta dette opp med de over eller gå til huseier? de følger ikke lovpålagte stille etter kl 11. jeg er ikke nøyta på det kl slettet hvis man koser seg med film eller en fest av og til men når det skjer så ofte blir det bare irritasjon, spessielt når jeg av og til jobber lørdag morgen. hva bør jeg gjøre her? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Snakk med huseier først, slik at han er klar over problemet - og ta det derfra. 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Prat med DEM først og hør om det er mulig å finne en løsning. 2 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 prat med dem først ja, bare få dem til å ikke bråke så mye og rydde opp etter seg Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 prat med dem og nevn at du til tider jobber lørdag morgen.de må avtale med deg på forhånd om dem vil feste utover kl 23:00. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Prat med dem, sannsynligvis så er de ikke klar over at det plager deg. Det er i alle fall min erfaring. Med mindre det er noen rasshøl du har fått over deg burde de greie å ta hensyn til det fremover. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Du må prate med dem og forklare de problemet. Hvis de ikke forstår og bråket fortsetter så kan du kontakte huseier så kan eventuelt han ta det opp med vedkommende. Lenke til kommentar
Ståle Nordlie Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 ... de har stort sett dempet seg når jeg har sakt det ble for drøyt ... Prat med DEM ... prat med dem først ja, ... prat med dem ... Prat med dem, sannsynligvis så er de ikke klar over at det plager deg. ... Du må prate med dem og forklare de problemet. ... TS har "pratet med dem" gjentatte ganger. De vet at støyen plager TS, men festingen fortsetter. Og man bør ikke måtte si i fra om at søppel på eiendommen ikke er ok. Det skjønner alle normalt oppegående mennesker. (Med forbehold om at de har fått tid til å få øye på søppelet og til å rydde opp selv.) På tide å kontakte utleier. 4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Min erfaring med naboer som fortsetter å bråke selv om man gjør dem oppmerksom på at det går ut over nattesøvn og jobbing, rett og slett gir faen. Har hatt noen slike naboer tidligere under meg, som hver gang lovte å gi seg men det endte alltid opp med at jeg måtte ned og nærmest slå inn døra for å få dem ut. Etter hvert sluttet de bare å åpne døra. Har en nabo på siden av meg nå som av og til virker å like å se på film til langt på natt. Gjerne med venner. Han har det med å roe seg de første ukene etter at jeg henger lapp på døra til han (han åpner ikke når jeg ringer på), og så er det på an igjen. Om du virkelig må bli kvitt dette problemet, så er det nok greit å kontakte huseier og etter hvert politi om de er virkelig høylydte. Du kan jo vurdere om du skal gi dem en sjanse til, og fortelle dem at du kommer til å kontakte huseier om de ikke gir seg. 2 Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Skaff deg ett sikkerlig anlegg, og bruk en natt til mandag for å se hvor lenge du kan spille for full maskin før du får hodepine. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Skaff deg ett sikkerlig anlegg, og bruk en natt til mandag for å se hvor lenge du kan spille for full maskin før du får hodepine. Om de over uansett legger seg sent, og står opp sent, så er det gjerne mye bedre å kjøre det i gang før man går på jobb. Og la det stå på. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 tror jeg snakker til de igjen først. de koser seg der oppe nå men lavt så det er enda hååp med å snakke med de:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Kost i taket-taktikken funker på tv, prøv den. Evt send denne Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 hvor står sikringsskapet dems? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Hos de, men jeg har vann stopperen haha Lenke til kommentar
Stjerneskruen Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Tidlig om morgene etter festen, når du vet de ligger der oppe fyllesjuke og med hodepine legger du en litt tykk stålplate opp mot taket undersoverommet deres og begynner borre i den med en slagdrill. Det er ingenting some er så fuckings jævlig som en nabo som borrer med slagdrill tidlig om morgenen når man ikke føler seg helt i form og bare trenger å hvile. 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 hehe ja eller dundre med musikk på morgenen har et kreftig logitech anlegg med 10 " sub, hehe. eneste er at soverommet deres er 2 etasjer opp. i går hadde de mange på besøk men holdt lavt nivå hele kvelden og var ikke plagsomt, knapt merkbart så tror jeg gir de en sjangse og snakker til de etter neste fest. nåå skriver jeg ned datoer for fest og har logg jeg kan gi huseier om de ikke er snille Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Prøv å snakke med de først du og hvis det ikke går så kontakter du huseier. Det ordner seg nok skal du se Lenke til kommentar
Stjerneskruen Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 hehe ja eller dundre med musikk på morgenen har et kreftig logitech anlegg med 10 " sub, hehe. eneste er at soverommet deres er 2 etasjer opp. i går hadde de mange på besøk men holdt lavt nivå hele kvelden og var ikke plagsomt, knapt merkbart så tror jeg gir de en sjangse og snakker til de etter neste fest. nåå skriver jeg ned datoer for fest og har logg jeg kan gi huseier om de ikke er snille Nei, ingen musikk spillt på noe som helst slags anlegg kan måle seg med en slagdrill kl. 7 om morgene. At soverommene deres ligger 2 etasjer opp har ingen ting å si for denne typen støy forplanter seg i bjelkelag, brannmurer og bærevegger som vann i en svamp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå