RBW Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Med Vaio Tao 11 har Sony kommet med en meget spennende hybrid.Sniktitt: Sony Vaio Tap 11 Lenke til kommentar
yasinanas Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 En skrivefeil her Sony Vaio Tao. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) 4GB for lite hurtigminne, 384GB for lite lagringsminne og 4000-6000 kr for dyr...reflektiv skjerm, ikke magnetisk lader og backdoor operativsystem m/tilhørende stygg knapp på skjermen...noe jeg glemte nå? Endret 9. januar 2014 av Zeph 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Psykonaut Skrevet 7. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 7. september 2013 Vurderte å kjøpe denne til å ta notater og tegne med. Men landet til slutt på en tegneblokk til 19.90,- og en eske fargeblyanter til 79,- 13 Lenke til kommentar
crappkid Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 4GB for lite hurtigminne, 384GB for lite lagringsminne og 4000-6000 kr for dyr... reflektiv skjerm, ikke magnetisk lader og backdoor operativsystem m/tilhørende stygg knapp på skjermen... noe jeg glemte nå? Alle har vel ulike meninger, men dette her var drøyt.. 4000-6000 for en så fet maskin er langt i fra mye! 3 Lenke til kommentar
I_hate_bottles Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Jeg tror ikke det blir noen ny ipad den dagen ipaden min må pensjoneres 2 Lenke til kommentar
branick Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 4GB for lite hurtigminne, 384GB for lite lagringsminne og 4000-6000 kr for dyr... reflektiv skjerm, ikke magnetisk lader og backdoor operativsystem m/tilhørende stygg knapp på skjermen... noe jeg glemte nå? At det fortsatt står 2013 på kalenderen og det ikke fins en maskin slik du etterspør til den prisen ennå? 2 Lenke til kommentar
StigtriX Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 En veldig fin hybridløsning, men alt for dyr! 11 000!?!?! Det er minst 2000 kroner for mye. Jeg vet at Lenovo Yoga ikke er direkte sammenlignbar, men den er mye billigere og gir brukeren omtrent det samme. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Spennende utvikling, men fortsatt for tung til at jeg ville brukt den som pad. Det må nok ned på iPad-vekt for at det skal overta for pads for min del. Kjøper nok heller en 7" Nexus 2nd gen på 290 gram til 2000 for å dekke tablet-behovet ved siden av laptopen. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Nå har jeg brukt 6 mnd på å finne meg et nettbrett som passer meg, vips her kommer det perfekte brettet. Kjøper det når det kommer på markedet, håper bare den har 3/4G opplegg, har den ikke det så har jeg en ny miniruter fra NetCom. Gleder meg... Lenke til kommentar
G Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Sony var en gang innovative. Men i dag drukner de i all konkurransen. Selvfølgelig har de laget en fin ting, men det er så mange fine ting å velge mellom i dag. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Det er ganske relevant at startprisen på denne skal bli 7500 kr, ikke 11.000. 128 ssd skal være standard, man skal kunne velge opptil 512 gb. Det er ukjent hva man direkte får for 7,5K og 11K, men får man noe dårligere CPU enn i5 for 7,5K kan prisen begynne å diskuteres. Dog er dette et utrolig genialt produkt. Lenke til kommentar
Jan-Tore Tonheim Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Sony var en gang innovative. Men i dag drukner de i all konkurransen. Selvfølgelig har de laget en fin ting, men det er så mange fine ting å velge mellom i dag. Hmm. Jeg mener de er på vei mot sin gamle storform igjen. Syns ikke prisen er så ille, men det jeg ønsker å vite er hvor mye den yter og hvor lenge batteriet varer. Lenke til kommentar
eirik_sn Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Spennende utvikling, men fortsatt for tung til at jeg ville brukt den som pad. Det må nok ned på iPad-vekt for at det skal overta for pads for min del. Kjøper nok heller en 7" Nexus 2nd gen på 290 gram til 2000 for å dekke tablet-behovet ved siden av laptopen. Da er du vel strengt tatt ikke i målgruppen til produktet heller Lenke til kommentar
MagnusKK Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Er det bare meg, eller er det bilde av Vaio Flip der bildeteksten er "Tap 11 er god å holde, uansett hvordan."... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå