madammim Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Hei. Min datter har en Galaxy Tab 8.9 som er kjøpt i USA. Jeg har mange ganger prøvd å koble den til Kies for å oppdatere til Android 4. Den står bare "kobler til" i kanskje 10 minutter før "Kies støtter ikke denne enheten". Den dukker opp i utforskeren i Windows. Har prøvd det meste nå, på 2 maskiner og med 2 kabler, men ingen ting ser ut til å nytte. Da brettet var nytt oppdaterte jeg det til Android 3.2, så det har gått å koble det til før. Noen som har forslag om hva som må gjøres? Noen kjente program som forhindrer tilkobling? Min datter har ikke lyst til å resette den. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Ingen? Satt hele Lørdagen uten å få det til. Hadde Kies installert på 2 maskiner (Win7 64 bit og Vista 32 bit). Kom akkurat like langt med begge maskinene. Prøvde å reparere tilkoblingen, legge inn Kies på nytt, starte kies med brettet tilkoblet, forskjellige USB-porter, 2 forskjellige kabler, osv. Ser det er mange som plages med Kies. Ser ut som det skjedde etter at v.2 kom. Kan det være et program/app på brettet som forhindrer tilkobling? Ser det er viktig å benytte original launcher, men hva er det? Da jeg prøvde for et par uker siden fikk jeg problemer med å installere alle driverne. Det var da et batterimonitorerings-program som spratt opp hver gang USB ble tilkoblet. Jeg avinstallerte dette og fikk inn driverne (mulig tilfeldig, prøvde masse den gangen også). Hva tror dere? Lenke til kommentar
pdalsrud Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg sliter også med tilkoblingen og får ikke oppdatert. Jeg bruker Mac så trodde kanskje feilen lå der. Jeg formaterte brettet og brukte en pc. Samme feil. Si ifra hvis du fnner ut av det... Lenke til kommentar
madammim Skrevet 25. november 2013 Forfatter Del Skrevet 25. november 2013 Liten oppdatering ettersom det er flere med samme problem. Kies er kommet i ny versjon; 2.6.1.13105_6 Etter å ha oppgradert til denne så gikk det bra. Kies fant brettet og foreslo oppgradering av firmware. Stoppet opp på 63% under oppgraderinga, tok emergency rescue som også stoppet opp på 63%. Forsøkte på nytt emergency rescue, og da gikk det fint. Brettet bootet opp med ICS og alt ser ut til å virke flott Ikke helt smooth, men det funket da til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå