Rille Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Kjøpte nettopp en ny laptop(windows 8) som jeg driver å installerer programmer på. Når jeg skal sette opp overvåkningskameraene til dlink så får jeg beskjed om at filen MINGWM10.DLL mangler. Denne filen ligger faktisk med zip-pakken for softwaren, men hvordan plasserer jeg den der den skal? Leste litt rundt på nettet og ble anbefalte å ikke laste ned denne typen fil fra ulike nettsider, men heller prøver å finne igjen den tapte etc. Nå har jeg som nevnt filen, men sliter med å finne ut hvordan jeg skal få plassert den. Noen tips på hvordan man løser dette(bortsett fra å stikke innom Elkjøp å få hjelp Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 hvordan plasserer jeg den der den skal? Forsøk å legge den i C:\Windows\System32 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 DLL-en skal ligge sammen med programmet (der .exe fila ligger), ikke i System32. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå