PerParker66 Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Skulle gjerne designa en app og kanskje tjent litt cash fra ios brukerne Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Sette opp ein plan er jo idiotisk, eg spiller når eg vil, so trener eg når det passer meg. " Jaja er med på ein ronde må bare sitte og se 10 minutter i veggen til klokka blir 18:00 " Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 I løpet av 10 minutter kan du få fylt opp vaskemaskina og satt den på eller noe annet forefallende. Man må ikke følge ei plan på sekundet, hovedsaken er at man ikke spiller videospill kl 15:00 dersom man først skal spille kl 18:00. Lenke til kommentar
servicemann Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Du sier ingenting om hvilke type spill som gjorde at du ble avhengig. Man leser nesten bare utelukkende om MMORPG-gamere som blir avhengige. De som spiller offline eller andre typer multiplayer som ikke følger mmorpg-oppskriften, blir sjeldnere avhengig virker det som.. Jeg har selv spilt flere forskjellige mmorpgs og kjent på avhengigheten i perioder, men har alltid gått lei av spillet etter en stund.. Kanskje jeg har vært heldig..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå