Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenner på treningsklær

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann i 20-årene som tenner på kvinner i treningstøy. Joggebukser, pysjamasklær og spesielt treningstights eller hotpants.
Dette er faktisk mer opphissende enn kvinner i undertøy eller som er helt nakne.

Ene eksen min jobbet på treningssenter og gikk ofte i tights, noe jeg ikke hadde noe imot.

Jenten jeg er sammen med nå er fantastisk men går sjelden i klær som gjør meg tent, med unntak av en natt vi sov ute under åpen himmel og hun sov i ullundertøy. Hun kom en dag hjem og ville overaske meg med nytt "sexy" undertøy som i mine øyne ikke er noe særlig pirrende, så jeg har ikke kommunisert godt nok med henne hva jeg faktisk liker.

Er det andre som er i tilsvarende situasjon? Forstår kjæresten deres på dere når dere forklarer at dere syntes det er mer opphissende med (riktige) klær enn uten klær?

Anonymous poster hash: 7eff5...748
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig med TS. Alle former for treningstøy på en jente er ubeskrivelig sexy, trenger ikke engang være avslørende eller tettsittende.

Hva spørsmålet ditt angår, så ville jeg bare sagt det som det er. Eventuelt vent til hun går i treningstøy en dag, og si at "Nå synes jeg du er sexy kjære, kan du ikke gå kledd sånn oftere?". Du kan også gi uttrykk for hvordan du føler ved å kysse og tafse på henne når hun går i treningstøy, f.eks. når hun kommer hjem fra joggetur.

Utover det synes jeg denne tråden lider av en mangel på bilder av jenter i treningstøy.

post-165023-0-86293200-1378600494_thumb.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar

Helt enig med TS. Alle former for treningstøy på en jente er ubeskrivelig sexy, trenger ikke engang være avslørende eller tettsittende.

Hva spørsmålet ditt angår, ville jeg bare sagt det som det er. Eventuelt vent til hun går i treningstøy en dag, og si at "Nå synes jeg du er sexy kjære, kan du ikke gå kledd sånn oftere?". Du kan også gi uttrykk for hvordan du føler ved å kysse og tafse på henne når hun går i treningstøy, f.eks. når hun kommer hjem fra joggetur.

Utover det synes jeg denne tråden lider av en mangel på bilder av jenter i treningstøy.

attachicon.gifjennifer-lawrence-camel-toe-1.jpg

Korte ermer blir for avslørende når man har så dissete og svake armer. Ikke sexy, hvertfall ikke når huden bærer preg av så lite d-vitamin og sol.

Lenke til kommentar

For meg høres dette ut som noe som sannsynligvis gjelder de fleste heterofile menn. Pysjamaser og treningsklær får kvinnekroppen til å fremstå bra, noe fantasien din også kan gjøre ganske effektivt om kvinnens kropp i realiteten er skjult og ikke avslører alt ved ett blikk (som kan forklare at du ikke føler like sterk tiltrekning til en helt naken kvinne).

Tror du bare må innse at som en mann som tiltrekkes av kvinner vil du mer eller mindre tilfeldigvis tiltrekkes av mange ulike "versjoner" av kvinner, hvorav kvinner i disse klærne du nevner er noe du er blitt bevisst på.

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Enig med TS her. Bor selv i boligkompleks der mange av jentene tar seg en joggetur titt og ofte. Noen ganger når det er lenge siden jeg har fått meg noe er det alltid en stor turn-on når jeg møter noen av dem i gangen når de er iført stramme løpetights eller hotpants.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...