ALI Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hvilket bilspill er bst til PC? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Det går ikke ann å spørre et så "enkelt" spørsmål! Det er det samme som å spørre. "Hvilken pc burde jeg kjøpe" Du må ha noen kriterier! Vil du ha arcade/simulator. Liker du bane/rally/gatekjøring osv. Personlig liker jeg Midnight Club2. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Personlig liker jeg Midnight Club2. Me 2! Midnight Club 2 er jo super fett da Lenke til kommentar
ALI Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Jeg liker de fleste bilspill bare det er biler der. Ikke gamle veterener. Har Need For Speed Hot Pursuit 2. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Colin McRae2.0 er jo fantastisk underholdende, spesielt multiplayer-delen Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Live for speed. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Stunts. Death Rally. Oldies but goldies. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 stunts og deathrally, ja kanskje det er noe nyere han er ute etter? kan komme med noen forslag: Hvis du tenker på rally-spill er jo ColinMcRae serien helt nydelig. Et annet undervurdert rallyspill er Michelin Rally Masters, nydelig med MoMO Racing Wheel Forskjellen er stort sett at colin er arcade, mens rally masters er enda mere arcade Har ikke mye erfaring med baneracing-spill, men kjøpte TOCA i går, og synes det var veldig bra... men har ikke sammenligningsgrunnlag da.. så det er sagt Ellers er det jo et par gratis spill på markedet: RACER er det beste jeg har vært borti, men Live for Speed og Netkar er også alternativer som bør prøves ut. Uansett anbefaler jeg å kjøpe et sett ratt&pedaler hvis du skal spille mye bilspill. det mangedobler opplevelsen, og levetiden for spillet. Har selv MoMO Racing Wheel fra logitech, men det finnes sikkert andre modeller som er i samme klasse på markedet. Mitt sett kosta ca. 1000 kr (+/- 100 kr) Lenke til kommentar
ultim3d Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Live for speed MÅ da vært det mest spennende bilspill-prosjektet ut i fra hva det er idag, og for ikke å snakke om hvordan det kommer til å bli (!) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 TOCA Race Driver! Uten tvil! Lenke til kommentar
do'h Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 beste bil spill ever er Rock'n Roll Raceing til snes, men man kan sikkert få det til emulator Lenke til kommentar
Kris27 Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Live for Speed Nascar Racing Season 2003 Grand Prix Legends F1 Challenge 99-02 Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 beste bil spill ever er Rock'n Roll Raceing til snes, men man kan sikkert få det til emulator DIGGER det spillet SI ifra hvis du finner en mod til PC Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Live for SpeedNascar Racing Season 2003 Grand Prix Legends F1 Challenge 99-02 Ser ut som en fin liste, ja. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Digge Midnight Club 2 og need for speed:Hpt pursuit 2 på ps2 Gleder meg masse til underground kommer :wink: Lenke til kommentar
ZeroFlameX Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 CARMAGEDDON CARMAGEDDON 2 Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 beste bil spill ever er Rock'n Roll Raceing til snes, men man kan sikkert få det til emulator DIGGER det spillet SI ifra hvis du finner en mod til PC Har du ikke hørt om emulatorer gutt? Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 beste bil spill ever er Rock'n Roll Raceing til snes, men man kan sikkert få det til emulator DIGGER det spillet SI ifra hvis du finner en mod til PC Har du ikke hørt om emulatorer gutt? hehe, joda. Tenkte bare at noen andre kunne gjøre arbeidet for meg.... Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 hehe, joda. Tenkte bare at noen andre kunne gjøre arbeidet for meg.... feil instilling..... spør heller hvordan du skal gjøre det, pleier å få bedre resultater av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå