Reggy Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Sliter med å få kjøpt persienne i str 190 x 160 cm til en grei pris. Har forsøkt å google litt, men havner bare på markise butikker etc og de tar seg svært godt betalt. Når jeg googler kommer det stadig treff på danske sider, og der er det mye rimeligere... ca 300 kr... Noen som har et godt tips?? Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 jysk har ikke den størrelsen. Ellers takk... Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Har du funnet noen som har litt større persienner? Det er ikke så vanskelig å kutte selv med persiennesaks. Det krever bare litt tålmodighet. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 Har du funnet noen som har litt større persienner? Det er ikke så vanskelig å kutte selv med persiennesaks. Det krever bare litt tålmodighet. Nei ikke det heller. Billigste jeg finner er ca 1100 kr - mens i Danmark 329kr Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 ikea og jysk er de to billigste Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 ikea og jysk er de to billigste De har ikke størrelsen - det er som er problemet Lenke til kommentar
y tho Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Prøv, http://www.persiennefabrikken.no/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Kjøp 2 som til sammen blir riktig bredde. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Prøv, http://www.persiennefabrikken.no/ Tusen takk for tips... men de var dyre kom på 2 tusen før frakt.. Kjøp 2 som til sammen blir riktig bredde. har tenkt tanken, men i en stue må jeg nok ha det litt mer helhetlig... Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 om du ikke finner riktig størelse er rullegardiner altids en løsning. de kan nemlig sages til riktig bredde Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 om du ikke finner riktig størelse er rullegardiner altids en løsning. de kan nemlig sages til riktig bredde Etter et lite søk på nett - virker det å være samme problem. Størrelsen finnes ikke. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Byggmakker har persienner i de størrelsesordene til langt under 500 kroner. Jeg kjøpte en middels stor derfra (ca. 120x160) til ca. 250 kroner. Edit: Ikke alle BM-butikker lagerfører persienner, jeg vet de har på BM Tiller utenfor Trondheim, men ellers må du bare ringe butikken og spørre. Endret 8. september 2013 av ChrisReeve Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Byggmakker har persienner i de størrelsesordene til langt under 500 kroner. Jeg kjøpte en middels stor derfra (ca. 120x160) til ca. 250 kroner. Edit: Ikke alle BM-butikker lagerfører persienner, jeg vet de har på BM Tiller utenfor Trondheim, men ellers må du bare ringe butikken og spørre. Takk - det skal jeg undersøke... Men er redd vi ikke har BM i Kr.sand. Men kanskje monter og andre kjeder også kan slikt. Det har jeg ikke sjekket før... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Etter snart 3 år har nok TS enten skaffet seg persienner, eller gitt opp prosjektet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå