Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bygd PC - Får bluescreen

Anbefalte innlegg

Hei!

Fikk hjelp fra en på jobben til å bygge en PC. Vær gang jeg skal installerer f.eks skjermkort driver så får PC-en bluescreen. Igår fikk den bluescreen i hytt og pine selv når jeg bare var på internett explorer.

Har prøvd og reinstallere windows 4 ganger.

Her er settupet.

Lite-On DVD±RW Writer, iHAS324
Kingston HyperX 3K SSD 240GB 2.5"
Seagate Barracuda® 1TB
ASUS Z87-PRO, Socket-1150
Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB
Intel Core i5-4670K Processor
EVGA GeForce GTX 760 2GB PhysX CUDA
Corsair CX 750M, 750W PSU
Cooler Master Silencio 550M Midi Tower

Nå har jeg nettopp fått installert skjermkort driver, og nettverksdriverene. Men når jeg skal installere driverne til hovedkortet blir det bare bluescreen. Trenger virkelig hjelp her!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått lastet ned bios updaten men når jeg følger bruksanvisningen til hovedkortet så ber den meg om å sette inn CD-en og boote fra den. Booter fra den, og fra der skal jeg skrive "D:" for og finne minnepennen. Problemet er at den ikke finner den, og ja jeg er sikker på at den er i posisjon "D"... Trur dette har noe mer driverne og gjøre for det tar litt tid fra pcen har startet (I selve windows) til den oppdager minnepennen.

Blir gal av denne pcen her.

Lenke til kommentar

Jeg kommer meg jo inn i windows og kan fint være der en stund før den pluttselig får bluescreen. Kan fint spille CS:S feks.

D er minnepennen, det har jeg nå satt den som og kom da inn så jeg fikk skrevet fra D. Men virker ikke som om jeg har lastet ned riktig fil.

http://support.asus.com/Download.aspx?SLanguage=en&m=Z87-PRO&p=1&s=45

Valgte windows 7 64bit og gikk på BIOS. (Bruksanvisningen ber meg laste ned bios og bios updater??) her laster jeg ned den øverste. " Z87-PRO BIOS 1405"

Er det noe mer jeg skal laste ned kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...