Jan Erik Engan Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Bokfink Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Meget vakkert Jan Erik! Eit fuglefoto etter min smak Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Nydelig fugl i nydelige omgivelser - helt topp bilde Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Hei, Jan Erik. En fantastisk fin komposisjon, og et alldeles nydelig bilde ! Mykt, fint lys, avdempede, klare farger og en perfekt, uskarp bakgrunn. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 Meget vakkert Jan Erik! Eit fuglefoto etter min smak Tusen takk Nydelig fugl i nydelige omgivelser - helt topp bilde Tusen takk Hei, Jan Erik. En fantastisk fin komposisjon, og et alldeles nydelig bilde ! Mykt, fint lys, avdempede, klare farger og en perfekt, uskarp bakgrunn. Vennlig hilsen Albert Andersson. Tusen takk Pent og rent Tusen takk Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Veldig bra dette. Mykt, fint lys, gode farger og flott komposisjon. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Veldig bra dette. Mykt, fint lys, gode farger og flott komposisjon. Mvh Melvin Tusen takk Melvin Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Blinkskudd-spør du meg Lenke til kommentar
Hans Olav Beck Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Nydelig :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg