Tommyeen Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Akkurat ferdigmontert ny pc.. ikke prøvd å startet opp men det gjør jeg i morgen. men spørsmåle er, det er både en 3 pins kontakt og en 4pins bredde kontakt på korte.. er det uansett hvilken av di kontaktene jeg plugger strøm på? En annen ting er at kortet er så tungt at det har siget litt i bakkant.. irriterende. Tåler kortet det? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Du plugger kabler i begge kontaktene. Kortet tåler å sige litt, bare husk å feste skruen på PCI-braketten. 1 Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 Har jo ikke kabler som passer i begge? Vet du dette eller troor du det at det skal kabel i begge? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Har jo ikke kabler som passer i begge? Vet du dette eller troor du det at det skal kabel i begge? Jeg vet det skal kabler i både 6-pin og 8-pin ja, les bruksanvisningen om du ikke tror meg. 1 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Som arni90 sier, det skal kabler i begge kontaktene, en 6-pin og en 8-pin, uten de vil ikke kortet funke noe særlig. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 Fant d ut.. takk bro's:) Eneste som irritere meg no er at det kortet siger litt i bakkant:/ Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Du mener det siger vel i frammkant. Bake har du vel skrudd det fast med skruer. håper jeg. 1 Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 Steemme;p men korte tåler det? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Steemme;p men korte tåler det? Kortet tåler det lille siget ja, du kan legge en full 1.5L termos oppå kortet uten problemer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå