Hveding Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hei. Hva er forventet tid når man går/jogger 2 mil ? Hva er en bra tid ? Mvh Pat. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Det er komplett umulig å svare på uten å vite hvilket nivå du er på. Forventet tid kan være alt fra 60 til 120 min alt ettersom hvor god form du er i. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) For maksimal effekt er hastigheten for kvinner 10,46 kilometer i timen. For menn skal farten være 13,36 kilometer i timen. http://www.abcnyheter.no/nyheter/vitenskap/090331/sa-fort-bor-du-lope Rask gange er vell rundt 8 km/h regn det ut selv. Rundt 1.5 til 2.5 time er vell snittet, klarer du 2 mil på 60 minutter ligger du an til verdensrekord i maraton og du bør stille opp i VM og OL Personlig har jeg vell trengt rundt 2 måneder. Endret 7. september 2013 av Maxopp Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Jeg har drevet med langdistanseløping i 7-8 år og ikke faen om ABC Nyheter skal komme her å fortelle meg hvor fort jeg skal løpe. Spøk til side: å si du bør løpe så og så fort uavhengig av distanse er fullstendig latterlig. Jeg kan helt fint holde 16-17km/t, burde jeg da holde igjen? Som sagt, det er fullstendig umulig å si noe om hvor fort du bør løpe når vi ikke vet noe om hvor god form du er i. Halvannen time er en god tid, men igjen; for noen er det uoppnåelig og for andre er det en søndagstur. Til orientering, verdensrekorden på halvmaraton (Zersenay Tadese) er 58:23. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå