Måsabjønn Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Heisann Er 16 år og sluttet å spille fotball for 2 år siden pga en skade i foten. Nå er jeg fullstendig frisk etter skaden og har fått motivasjonen tilbake. Greia er bare det at jeg er litt overvektig. Dere tenker sikkert kjapt at jeg var elendig, men det er ikke helt korrekt. Uten å skryte så tør jeg å påstå at jeg hadde en veldig god venstrefot og meget høy spilleforståelse. En typisk playmaker(uten tempo) Jeg er typen som sier ja uten å nøle til å være med på løkka. I disse to årene har jeg bare vært gjennomsnittig aktiv og holdt en del på med f.eks FIFA. Tror faktisk jeg har utviklet meg som fotballspiller ved FIFA da jeg nesten føler at spilleforståelsen har blitt bedre. Men hva tenker dere? Har dere tips til hvordan jeg kan bli hurtigere/få bedre kondisjon og samtidig gå ned i vekt? Synes dere jeg skal gi bånn gass og prøve igjen? Styrker: Venstrefoten, spilleforståelsen, "sterk"(fordi jeg er overvektig obv..) Svakheter: Kondisjon, hurtighet. Altså: Hvordan slanker jeg meg effektivt og øker kondisjon/hurtighet? Synes det er greit å poste innlegget på fotball ettersom jeg også ønsker respons på hva dere tenker om planene mine! Endret 6. september 2013 av Måsabjønn Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Spis mindre og løp intervaller. Lenke til kommentar
Måsabjønn Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Spis mindre og løp intervaller. Synes det er vanskelig å telle kalorier. Intervaller ja... hvor effektivt er det og hvor fort vil jeg merke resultater? Lenke til kommentar
marco_polo Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Siden du skal starte opp på nytt igjen burde du ihvertfall starte rolig, med tanke på skader og motivasjon. Jeg syns ikke du burde starte med intervaller med en gang du starter opp igjen, du kan fort miste motivasjonen, da intervaller er ganske krevende. Du burde heller starte med noen rolige joggeturer og litt lett styrketrening for å komme i gang. Gå heller over til intervaller når du har begynt å komme i form. Og dessuten er det veldig viktig med teknikk! Få med deg venner på løkka i helgene og start på et fotballag. Dette er ihvertfall det jeg har å komme med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå