Gå til innhold

billigste T610 med smalltalk?

Echosiren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det som lønner seg??

Jeg skal kjøpe T610 nå.. Lønner det seg å kjøpe den med abonement, eller uten?? (det blir jo mye dyrere uten!!)

Lønner det seg å kjøpe uten, for så å velge et billig selskap, eks. Chess?? Kan Chess tillby de samme tillbudene som f.eks. Netcom?

Jeg ringer, og sender i sms for ca 250/300 kr. i mnd., og jeg har for tiden netcom youngtalk.

ER veldig fornøyd med dette, men forandring fryder...'

Hva hadde dere gjort, dere som har stil og enorme kunnskaper når det gjelder mobil..

På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Det spørs akkurat hvor mye du ringer, ringer du mer enn 5 min om dagen lønner det seg med activetalk abboet til netcom, da har du månedspris på 179 og ringepris på 0.89. da kan du trekke fra ca 1400 på telefonen du skal ha hvis du binder deg opp i 12 mnd

Lenke til kommentar

Bruk mobilkalkulatoren på www.dinside.no for å finne det billigste abb. med ditt ringemønster. Du sparer vanligvis ca.1300-1500 ved å kjøpe en subsidiert telefon. Min erfaring er at en vanlig bruker (ca.300-500) sparer omtrent dette beløpet på å velge en billig mobiloperatør, som f.eks chess, iløpet av 1 år.

Mitt råd er: kjøp en mobil u/abb. og vel en mobiloperatør med rimelige priser. Med å være en prisbevisst forbruker presser vi operatørene til å sette ned prisene.

Lenke til kommentar

men kan Chess tillby like god dekning og samme tillbud som netcom??

Det virker som om man kan få kjøpt telefonen billigst uten abonement på internett. Kan man stole på internettforhandlere??

Jeg er litt skeptisk. Har aldri handla fra internett før.... Hva med garanti, hvis noe skulle gå i stykker??

ER det noen som vet om noen bra sider de vil anbefale??

klem fra svett tanke.

Lenke til kommentar
men kan Chess tillby like god dekning og samme tillbud som netcom??

Det virker som om man kan få kjøpt telefonen billigst uten abonement på internett. Kan man stole på internettforhandlere??

Jeg er litt skeptisk. Har aldri handla fra internett før.... Hva med garanti, hvis noe skulle gå i stykker??

ER det noen som vet om noen bra sider de vil anbefale??

klem fra svett tanke.

Chess bruker Telenor sitt nett og har derfor bedre dekning enn Netcom :woot:

Chess har spvidt jeg vet de samme tilbudene som Netcom med unntak av forsikring på mobilen. Det har de ikke enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...