Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hei, som tittelen sier, har jeg mistet telefonen min. Jeg lurer på om set finnes en måte å finne den igjen. Tenkte å spore den opp, men har ikke hatt en app til det før. (Har en samsung galaxy s4) Hjelp? Lenke til kommentar
War Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 PlanB er en app du kan legge inn i ettertid på utvalgte android. Avast som jeg bruker må man legge inn før man mister. Hadde du inn noe lignende? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Nei, jeg hadde ikke det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Bump Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Samsung telefoner har innebygd sporingsmekanismer, men denne må være aktivert i forkant for å virke. http://www.youtube.com/watch?v=Rvs3mMSXUG0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Virker det visst telefonen min er av/tom for strøm? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Finnes det en måte å spore opp sim-kortet da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Bump Lenke til kommentar
Fettlars64 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 De eneste som kan finne er tele operatøren din. Om de er villige til å fortelle deg det vet jeg ikke Jeg anbefaler deg å prøve https://www.google.com/android/devicemanager du kan prøve denne og se om du får noe liv. Jeg vet ikke om de har noen siste location Lenke til kommentar
Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Det virket ikke. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Med Android Device Manager på nyere versjoner av Android kan du til enhver tid se hvor telefonen din befinner seg i Google Maps, samt velge å få den til å ringe eller slette alle data, uten å måtte installere noen app. Dersom du har en telefon som oppdaterer seg selv med nye versjoner av Android, skal Device Manager ha blitt skrudd på automatisk. http://google.com/android/devicemanager Endret 7. september 2013 av LostOblivion Lenke til kommentar
Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Men det virker ikke hvis telefonen ikke er på. Lenke til kommentar
Fettlars64 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Men det virker ikke hvis telefonen ikke er på. Da må du ventet til noen finner den og skrur den på evt så får du prøve å lete der hvor du husker at du hadde den sist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå