MohWarfighter Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Her kan du si hvilken telefon du liker best av alle smarttelefoner. Den jeg liker best er HTC One med sitt gode kamera og raskhet. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Note 3 er ikke så dum. 2 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg kunne godt tenke meg å legge hendene mine på en Moto X. Den ser veldig spennende ut. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Tror nok Lumia 1020 blir min neste. Har fingret litt på One og Sg4 , flotte mobiler, men får ikke helt følelsen for Android lenger. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Note 3 er ikke så dum. Holder en knapp på den eg også. Var særs nøgd med min note II til eg knuste den i fylla, har S4 no og savner note'en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg venter med å svare til det kommer noe med 128 GB. Jeg har gode erfaringer med Apple, Android og WP8, OS er ikke så viktig men jeg skal ikke ha Samsung eller noe Ching Chong. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Solgte Nexus 4 til en kompis for å teste Sony Z (Var nyskjerrig på 4G og 1080p) og for meg så var det bare en giimmikick. Sony sitt skall er egentlig ganske så allright og er happy. Men er sikker på at jeg kommer til å handle inn Nexus 5 på lauch-day. Er spent på Note III og endringer i designet så den tror jeg vil slå an. Tror det blir en spennende mobilhøst sånn mellom diverse konkurrenter og Kina blir jo stadig en sterkere aktør i det vestlige markedet. Endret 6. september 2013 av Dukien Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Holder en finger på Oppo N1 jeg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå