Gå til innhold

GTA 5. Forhåndsbestille fysisk kopi eller digital versjon?

Anbefalte innlegg

Kan bekrefte at Grand Theft Auto V sendes mandag 16/9. Har snakket med den norske leverandøren som bekrefter at ALLE norske nettbutikker (og verden forøvrig) må vente til mandag før de kan sende ut.

Hvis noen butikker sier at de sender ut tidligere så skyldes det mangefull info hos kundebehandler.

Mvh Hauk

Gamezone.no

That sucks.

Det første spillet de gjør dette med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Hmmm. Da kjøper jeg digitalt istedet. Det hender i blant at pakker fra Gamezone bruker to dager, og den sjansen tar jeg ikke med GTA5.

Lenke til kommentar

Nok et slag for å ha en fysisk utgave av et spill er at det er mye enklere å ta det med til en kompis (man kan jo dele konto og laste ned en digital utgave på opptil 5 (?) maskiner). Typiske 1-player spill kan jeg gjerne ha digitalt, men multiplayer-spill foretrekker jeg å ha på plate (som FIFA, Tiger Woods, Borderlands for å nevne noen).

Selv om GTA strengt tatt er et singleplayer spill (riktignok med en online multiplayer del) anser jeg den enorme variasjonen i ting å finne på som noe som kan være gøy å gjøre sammen med kompiser i samme sofa. Derfor valgte jeg å kjøpe dette på plate :-)

Lenke til kommentar

En ting som jeg lurer på. Playstation 4 nærmer seg, og må jo nesten anta at GTA V vil bli løslatt på den plattformen også.

Hvis jeg kjøper GTA V digitalt via PSN, vil den digitaleversjonen også gjelde for PS4? Altså det spillet som jeg kjøper digitalt til PS3, vil det være brukbart på PS4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...