veluci Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Tittelen sier det meste. Bør eg forhåndsbestille fysisk kopi eller digital versjon? Får eg lastet ned filen om eg kjøper spillet via PSN store? Ser du får noen fordeler samt luftskip osv om du forhåndsbestiller enkelte plasser. Går du glipp av dette om du kjøper spillet på playstationen din? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg kjøper bare fysisk. Har forhåndsbestilt min kopi fra Coolshop.com, og da fikk jeg med luftskipet. Gratis frakt, og mottar som regel spillet dagen før offisiell lansering. 1 Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Kjøp fysisk. Det kan godt hende at Sony stenger PSN på PS3 om noen år, og da vil ikke spillet tilgjengelig for deg mer. 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Er det seriøst noen som forsatt tenker sånn? Hva skjedde med "digital nedlasting er fremtiden" og alt det tullet der? Digitale spill kommer ikke til å bli utilgjengelige. Om de krever online får vi bare en patch som fjerner den sperren. Spill vi har handlet kan lastes ned uansett. Så lenge vi har Playstation har vi PSN, om de så selger hele greia til Microsoft. Det er ikke verre enn f.eks Steam, som så mange forguder av en eller annen grunn. Anyway, on topic er det liten vits å forhåndsbestille digitale spill. De blir jo ikke akkurat utsolgt. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Prøv å gjøre det du beskriver på for eksempel en Wii U. Skjer noe med harddisken, så mister du alt, det vil si dersom du ikke vil betale for samme produktet på nytt. Men nok om det. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Eller du kan laste det ned på nytt. Men ja, nok om det. Gidder ikke denne diskusjonen flere ganger. ER oppei et titalls ganger allerede, og likevel forstår ikke folk annet enn det de vil forstå. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Eller du kan laste det ned på nytt. Men ja, nok om det. Gidder ikke denne diskusjonen flere ganger. ER oppei et titalls ganger allerede, og likevel forstår ikke folk annet enn det de vil forstå. Wii U knytter det ikke opp mot noe konto, så ja, om man betaler på nytt. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Enkelt og greit å laste det ned fra PSN - de går ikke tom for spillet der så det er egentlig ikke vits i å forhåndsbestille. Men dersom du gjør det kan du preloade spillet den 13. og du får med luftskipet. Krasjer harddisken så må du laste det ned på nytt siden kjøpet er registrert på kontoen din. Ser ikke problemet. Eneste må være for de som må ha et cover i hylla. Og nei - jeg spiller nok ikke dette spillet om 4 år så jeg er likeglad med hva som skjer med det da.. Endret 7. september 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Fordelen med fysisk er at du kan selge det igjen. Ulempen er at du må sette i blu-ray plata når du skal spille. I motsetning til å bare velge spillet i xmb. Gidder selv ikke å kjøpe noe spill fysisk lenger av den grunnen. Kall meg lat, men det er veldig praktisk. Spesielt hvis andre også bruker ps3-en. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Fordelen med fysisk er at du kan selge det igjen. Ulempen er at du må sette i blu-ray plata når du skal spille. I motsetning til å bare velge spillet i xmb. Gidder selv ikke å kjøpe noe spill fysisk lenger av den grunnen. Kall meg lat, men det er veldig praktisk. Spesielt hvis andre også bruker ps3-en. Ja vi snakker tross alt om hele 5 sekunder med arbeid mot å beholde gode forbrukerrettigheter. Hvem vil vel det? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Skulle til å bestille hos Elkjøp, men ble litt usikker når det sto at spillet ble sendt ut på lanseringsdatoen! Er det ikke meningen å få det på lanseringsdag? Noen som kan bekrefte dette? Noen som vet om andre sider som sender ut før, slik at vi har det den 17? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Skulle til å bestille hos Elkjøp, men ble litt usikker når det sto at spillet ble sendt ut på lanseringsdatoen! Er det ikke meningen å få det på lanseringsdag? Noen som kan bekrefte dette? Noen som vet om andre sider som sender ut før, slik at vi har det den 17? De sender ut i god tid. Når jeg bestiller det fra Gamezone.no, så sender de spillet 2-3 dager før lansering, så ofte har jeg spillet 1-2 dager før det kommer i butikkene. Genialt. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 De sender ut i god tid. Når jeg bestiller det fra Gamezone.no, så sender de spillet 2-3 dager før lansering, så ofte har jeg spillet 1-2 dager før det kommer i butikkene. Genialt. Greit, takk. Skal ta en titt. Hvor bor du? På østlandet? Tviler på at jeg er så heldig å få det før, ettersom jeg bor i Bergen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Greit, takk. Skal ta en titt. Hvor bor du? På østlandet? Tviler på at jeg er så heldig å få det før, ettersom jeg bor i Bergen. I Tromsø. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Kanskje jeg har en mulighet da. Takk for tipset, da var det bestilt! Gleder meg Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Kanskje jeg har en mulighet da. Takk for tipset, da var det bestilt! Gleder meg Bestill fra Gamezone, så får du det nok garantert i tide. Har ikke alltid vært like heldig med Elkjøp. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Bestilte nettopp fra Gamezone. Ble overbevist til og gjøre det etter og ha lest det som er blitt skrevet! Tingen er att eg reiser på havet den 17. september, så er avhengig av og få spillet før lanseringsdatoen..... Får bare håpe att det dukker opp før. Hvis ikke må eg laste spillet ned via PSN store :-) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Bestilte nettopp fra Gamezone. Ble overbevist til og gjøre det etter og ha lest det som er blitt skrevet! Tingen er att eg reiser på havet den 17. september, så er avhengig av og få spillet før lanseringsdatoen..... Får bare håpe att det dukker opp før. Hvis ikke må eg laste spillet ned via PSN store :-) De svarer raskt på epost om du lurer. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 De svarer raskt på epost om du lurer. sendte mail til gamezone og fikk svar: "Rockstar har dessverre gitt strenge krav til alle europeiske nettbutikker om at vi ikke har lov til å sende ut GTA 5 før mandag 16/9. Normalt sett ville vi sendt ut enda tidligere, men må altså føye oss etter Rockstars krav på denne tittelen. Siden posten pleier å levere i løpet av 1 dag til de fleste steder bør du likevel ha spillet på lanseringsdagen tirsdag med normal postgang." Så tror eg bare kjøper spillet på PSN store så vet eg att eg får det hvertfall :-) Lenke til kommentar
GZ Hauk Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Kan bekrefte at Grand Theft Auto V sendes mandag 16/9. Har snakket med den norske leverandøren som bekrefter at ALLE norske nettbutikker (og verden forøvrig) må vente til mandag før de kan sende ut. Hvis noen butikker sier at de sender ut tidligere så skyldes det mangefull info hos kundebehandler. Mvh Hauk Gamezone.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå