Gå til innhold

Gepard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Definitivt V2 for meg.

Jeg så med en gang at vegetasjonen ikke stemte med gepardens naturlige habitat.

Den er kanskje min favoritt denne pusekatten - ja, sammenliknet med løve og leopard er den bare en pusekatt.

Jeg har vært så heldig å få se den både i Namibia og i to forskjellige nasjonalparker i Kenya.

Anbefaler på det varmeste en Afrika safari.

Dessverre er bestanden av mange afrikanske dyr på vei ned - også geparden så der har dyrehagene en funksjon likevel selv om vi helst ser disse dyrene i det fri for dyr fra parker i Europa settes nå ut igjen i Afrika under kontrollerte former.

Jeg har ikke sagt så mye om bildet, men V2 er perfekt med dyrets plassering så det er på vei inn i bildet.

3 cm kutt oppe ville ikke skade, men senke betrakters blikk direkte ned mot modellen. Scroll opp, dekk til og ta en titt.

Roar

Lenke til kommentar

Definitivt V2 for meg.

Jeg så med en gang at vegetasjonen ikke stemte med gepardens naturlige habitat.

Den er kanskje min favoritt denne pusekatten - ja, sammenliknet med løve og leopard er den bare en pusekatt.

Jeg har vært så heldig å få se den både i Namibia og i to forskjellige nasjonalparker i Kenya.

Anbefaler på det varmeste en Afrika safari.

Dessverre er bestanden av mange afrikanske dyr på vei ned - også geparden så der har dyrehagene en funksjon likevel selv om vi helst ser disse dyrene i det fri for dyr fra parker i Europa settes nå ut igjen i Afrika under kontrollerte former.

Jeg har ikke sagt så mye om bildet, men V2 er perfekt med dyrets plassering så det er på vei inn i bildet.

3 cm kutt oppe ville ikke skade, men senke betrakters blikk direkte ned mot modellen. Scroll opp, dekk til og ta en titt.

Roar

Takk for utfyllende og hyggelig kommentar! Afrika-tur står ganske høyt på ønskelisten ja. Sett denne i sine naturlige omgivelser må være fantastisk. Enig med deg om klippingen, la bare ut filene fra den gang... :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...