remerserr Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Har lenge ventet på ST55, men iogmed at de fleste "funksjonene er blitt utelatt" og etter litt tenking har jeg tenkt å se etter noe annet. Er det noen som har noen tips? har rundt 4500 kr (kanskje litt mer evt.). Vil helst ikke en for stor mobil, men den må ha et GODT kamera, wap,gprs,mms, god farge skjerm (65000 ++) java el lignende og en email klient kan ha:bluetooth, radio,ir, vil IKKE ha en nokia skal kjøpes uten abbenomang, jeg kan også vente litt (ikke lenger en jan) skal helst se litt stilig ut også Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 sony ericsson T610 har jo bra kamera, etter min mening... 65536 farger lett (95gr) koster omtrent 3400kr u abb. ser bra ut :wink: har bluetooth og ir (radio kan kjøpes som tilbehør) har wap,gprs og mms Lenke til kommentar
Danny Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 sony ericsson T610 har jo bra kamera, etter min mening...65536 farger lett (95gr) koster omtrent 3400kr u abb. ser bra ut :wink: har bluetooth og ir (radio kan kjøpes som tilbehør) har wap,gprs og mms Hehe han skrev må ha god skjerm og bra kamera. Skjermen til t610 har jeg lest suger utendørs og kameraet er så som så med. Nei ta sx1 du.Bra skjerm,vga kamera,videooptakk,java,,bt,radio,mp3 spiller ja u name it. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 gå for en T610. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 jeg har bestemt meg for 1 ting ALDRI EN T610... har dårlige erfaringer.. pga skjermen.... kjøpte den for en tid tilbake og den var absolut ikke bra... Leverte den tilbake, og bruker heller min gamle nokia 3330.. det burde vel fortelle litt om hvor mye misfornøyd jeg var.... har ikke noe imot telefonen untatt at den har en elendig skjerm... noen BEDRE tips? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg har en T610 nå, og er fornøyd med den. Den er den mest komplette tlf som finnes der ute nå, etter mine kriterier, jeg vektlegger: Fullverdig mail klient Fullverdig MMS Bluetooth (at noen klarer å leve uten forstår jeg ikke:) .mid ringetoner Bra stereoradio headsett(tilbehør) Bra batteritid (4dager+) Grei å ha i bukselomma Men savner et operativsystem som er litt mer åpent, har du tid til å vente på oppfølgeren til Qtek 7070 så ville jeg gått for den. Hvis de klarer å ha integrert kamera og BT + litt lenger batt. tid så er jeg solgt væffall. De kan godt ha litt dårligere skjerm for 2 dager ekstra st.by... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 uheldigvis har man forskjellige meninger.... og ikke for å være frekk men jeg skjønner ikke at d går ann å overhode like den telefonen..... har noen noen forslag? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Z600 muligens?? http://mobile-review.com/review/sonyericss...n-z600-en.shtml Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 når kommer den? og hva vil den koste? men, hmmmmm.... synes den ser litt stygg, litt for mye plastikk på den hvis du skjønner (synes smasung e700 ser penere ut da men...) når kommer samsung e700? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå