Dryasanne Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Vært på Elkjøp idag og kjøpt oss Playstation 3 til helga. Stor stas. Far har koblet inn alt av hdmi, strømkabel og hdmi. Vi har satt på dualshocken i usb og satt inn i PS3.n Men nei, det ble ikke noe Call of Duty nei -- nei det er svart skjerm! Har jo gått runden med en drøss hdmi, prøvd en atv på inngang, alt er ok, og den sedvandlig "hold power knappen inne i ti sek" men nei. Like svart. At dualshocken flasher alle lysene sine rødt, betyr vel at den er under lading? Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 At Dualshocken flasher alle lysene betyr at den ikke har forbindelse med maskinen, tror jeg. Prøv å hold inne den blanke knappen på kontrolleren for å få forbindelse. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Prøv å hold inne på-knappen (når PS3 er helt avskrudd) til dø hører det piper to ganger. Det nullstiller videoinstillingene på konsollen. Lenke til kommentar
Dryasanne Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Alt i orden. Jeg hadde koblet helt riktig første gang. Fikk svart skjerm, skjønte ingenting. Hvorfor virker atv men ikke ps3 liksom ?? Da måtte jeg ha en time out, og skrev inlegget mitt. Etterpå satte jeg hdmi kabelen i port 2 på TVn. Da kom den momentant rett på system menu. Og fikk stilt inn den på mitt system. Da var det bare å skru av PS3 og sette den på receiveren igjen. Alt iorden, ingen problem som helst! Viser seg å være et kjempeproblem over hele verden dette. Ser på nettet at mange sliter med dette. Problemet er at PS3 sendes med "feil" parametre for lyd og bilde, og den resetten man gjør stiller den inn på de feil fabrikk parametre igjen --det vil bare ikke virke på receivere initiellt, man må direkte på en tv for å få satt den opp. Etterpå går det fint med receiver. Tungvint spør du meg, men nå er jeg ferdig med dette oppsettet, nå blir det COD noen timer! Endret 6. september 2013 av Dryasanne Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Tror fortsatt min metode ville hjulpet ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå