morgan_kane Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Hei, Jeg fikk en litt snodig melding med spørsmål og diverse, men jeg vegrer meg litt i å svare i tilfelle det er noen som kødder. Nummeret er skjult i 1881 og gule sider, men jeg får opp en facebookprofil når jeg søker på nummeret der. Det er noe som sier meg at facebooksiden muligens er falsk. Så, er det noen som vet om andre sider som har registrert telefonnummerene til personer? eller andre måter å spore opp nummeret på. Tenkte å sjekke skattelistene for å sjekke om personen er reel iogmed at jeg har navnet. Noen flere tips? Endret 6. september 2013 av morgan_kane Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hvorfor så mye energi i å spore, det er jo bare å gi en f i meldingen. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Hvorfor så mye energi i å spore, det er jo bare å gi en f i meldingen. Fordi det er kjedelig, er meldingen legitim så er det bare bra, er den kødd vil jeg kødde tilbake Fredagskveld uten alkohol skjønner du (Y) EDIT: atm sendte eg en melding tilbake for å drege ut litt mer informasjon. Finner ikke personen i skattelistene heller som stemmer over med navnet som jeg har. Edit 2: Offentliggjør hele greia etter funnet av denne siden. http://no.spampages.info/93944426 EDIT 3: Tipset politiet om dette her: https://www.politi.no/tjenester/tips_politiet/Tips_1.xhtml Endret 6. september 2013 av morgan_kane Lenke til kommentar
ManiacTogy Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Hei, fant en tråd der mange hadde fått creepy meldinger, tror dette er en pedofil som prøver å lure mindre årige eller unge... Er ikke helt sikker, men jeg fikk hvertfall samme melding som en del andre.. Ikke svar, om du vil, så kødd med han.. Eieren av nummeret har blitt anmeldt en del ganger av folk som har kødda tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå