GamerStrikeHD Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hei,Jeg trenger hjelp Andre kan joine min bukkit server og ikke jeg og broren min Hva er problemet? Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hva slags server er det? Host ? Versjon ? Har dere legit minecraft klient og bruker ? Config files ? Lenke til kommentar
GamerStrikeHD Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Hva slags server er det? Host ? Versjon ? Har dere legit minecraft klient og bruker ? Config files ? Nei en Vanlig Hjemme-Server 1.6.2 Bukkit Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Klient da ? Har dere legit minecraft ? Config files ? Lenke til kommentar
GamerStrikeHD Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Klient da ? Har dere legit minecraft ? Config files ? Craftbukkit Bat Ting, Nei,Ja I plugins Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Har du deaktivert online-mode? Lenke til kommentar
GamerStrikeHD Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Nei Endret 6. september 2013 av GamerStrikeHD Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hvis du ikke har legit minecraft må du sette online-mode=false i config Lenke til kommentar
GamerStrikeHD Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 prøvde det men ingen ting skjedde jeg har spilt lenge på den det skjedde etter skolen 14:10 Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Da har sikkert noen bannet dere. Lenke til kommentar
GamerStrikeHD Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Det kommer Cant Reach Server og Connection : Timed Out Endret 6. september 2013 av GamerStrikeHD Lenke til kommentar
GamerStrikeHD Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Hallo? ingen har bannet oss PLISS Hjelp Lenke til kommentar
y tho Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Prøv å connect med "localhost" Kanskje endre instillinger og så restarte? Endret 6. september 2013 av ImBrakkie Lenke til kommentar
GamerStrikeHD Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Prøv å connect med "localhost" Kanskje endre instillinger og så restarte? Hvordan gjør jeg det Lenke til kommentar
y tho Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hvordan gjør jeg det Hvis du mente hvordan connecte med localhost så går du på minecraft-multiplayer og så direct connect og skriver localhost Hvis du mente instillingene så åpner du server config filen som alt av instillinger er så tar du online-mode på false så går du tilbake på bukkit og så avslutter du server og starter den opp på nytt. Husk å lagre det dokumentet først med instillinger. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Du har postet så mange Minecraft spm, du må vel vite det nå at Minecraft har et eget underforum??? Lenke til kommentar
gholie Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Om dei ikkje har legit Minecraft burde ikkje dei få hjelp heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå