smartphone Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Jeg har Skageraknett som nettselskap for strøm. Jeg har levert avlesning av målerstand via SMS og det har fungert greit. For 2 mnd siden ble målerstand ikke registrert. Jeg ringte og leverte avlesning over telefon og ba dem fikse SMS-avlesning. Etter 2 mnd og endel telefoner er det fortsatt ikke i orden. Jeg har fått høre at det kan være - min telefon, visstnok særlig Nokia (jeg har ikke Nokia) - Fikk alternativt nr jeg skulle sende til, det virket heller ikke - Både 5-sifret nr og et som var langt som et vondt år. SMS gikk i gjennom, men ble ikke registrert. Jeg synes det er rart at f eks Nokia skal ha mer problemer med å sende SMS til denne tjenesten. Jeg synes også det er rart at dette skal være så vanskelig å fikse, men antar det er det siden de ikke får det til. Er ikke denne registreringen ganske rett frem? Er det ikke rart at tydeligvis de aller fleste kommer i gjennom, mens noen ikke blir registrert? Noen som har forklaring? Endret 6. september 2013 av smartphone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå