Gå til innhold

Hvilken smartklokke skal jeg velge?


Gjest okVx0jjexY

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-k4hfXf

Hei, jeg er veldig usikker på hvilken smartklokke jeg skal velge.

De jeg har hørt om: Samsung galaxy gear, sony smartwatch, pebble, qualcomm toq, sony smartwatch 2, i'm watch... Det finnes sikkert flere men det er disse jeg vet om. Hvilken burde jeg velge? (Nå som jeg kan få varsler på telefonen, så sier jeg at jeg har en samsung galaxy s4)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lurt på det samme selv, men har funnet ut at jeg mest sannsynelig går for en Sony SW2, den har farge skjerm, god batteritid, flere apps, vanntett etc. Jeg har HTC og Galaxy Gear funker nok mye bedre med en Galaxy mobil enn med HTC.(vil jeg tro) Men jeg velger Sony SW2 for jeg syntes den rett og slett virker bedre og er 1100kr billigere

Lenke til kommentar

Jeg har den gamle Sony SW fra før, men har allerede bestilt den nye SW2 fra Komplett på grunn av bedre display (transflektive viser alltid bilde og synlig i sollys), bedre vanntetting og mange små forbedringer fra den jeg bruker i dag.

 

Det SW2 ennå mangler er ripefritt glass og trådløs lading, og til kr 1449 synes jeg den er litt dyr (betalte kun kr 600 for den gamle SW). Likevel kjøper jeg den da Pebble mangler farger, Toq er en teknologidemonstrasjon som muligens ikke får support, Gear er for stor og dyr og må lades.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...