Tullballj Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Vurderer å selge min ipad 4 32gb med retina skjerm og 4g. Er med skincover med smart sleep funksjon. Er også med keyboard dock. Hvor mye kan jeg få for denne? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 600 -700 kr? Jeg hadde hvertfal ikke gidd mer. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Har alt fått tilbud på 3000kr fra to stykker på facebook, så tro ikke 6-700 kr er reell pris. Ser de ligger høyere på finn.no enn det jeg har fått bud på. De har bare wifi og, min har 4G (plass til simkort). Endret 7. september 2013 av Tullballj Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Har alt fått tilbud på 3000kr fra to stykker på facebook, så tro ikke 6-700 kr er reell pris. Ser de ligger høyere på finn.no enn det jeg har fått bud på. De har bare wifi og, min har 4G (plass til simkort). da er jo prisen nesten tilsvarende en ny, ubrukt en... Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Betalte 5100 for den pluss 400 for coveret, så ny pris var 5500kr og da var den på tilbud. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Finner den ikke billigere enn 5100 på nettet i norske butikker. Kjøpte den her: https://prisguiden.no/goto.php?shop_id=280&url=http%3A%2F%2Fwww.spaceworld.no%2Fdisplay.aspx%3Fmenuid%3D610%26prodid%3D51082&price=5590&pil=9&spid=TD2599688&t=Apple+iPad+Wi-Fi+%2B+Cellular+32GB+Nettbrett Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Riktig pris er hva den dummeste idioten er villig til å betale for den. Hvis noen vil gi full pris for en gammal haug av et nettbrett så må de jo få lov til det. Generelt så ligger bruktprisene på nettbrett på samme, alt for høye nivå som brukte datamaskiner forøvrig. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 11. september 2013 Forfatter Del Skrevet 11. september 2013 Jeg hører dere sier det, men det er markedet som styrer prisene. En helt ny ipad er dyr og det er derfor et stort marked for pent brukte. Hvis noen kan få en brukt ipad som er i god stand 1000 og 2000kr billigere enn ny, så føler de at de har gjort et godt kjøp. Det er svært sjelden salg og gode tilbud på apple produkter. Sakens kjerne er vel hvor mye jeg kan forvente å få, ikke hva som er ufornuftig. Jeg er selv enig om at prisene på brukte ting er alt for høyt i forhold til hva som hadde vært fornuftig, men så lenge markedet er slik så er det bare sånn. Har ikke lyst å selge en ipad til gi bort pris slik at kjøperen kan selge den til x antall ganger prisen. Solgte en samsung s2 omtrent på samme tid som s3 kom og fikk 200kr for den med knust skjerm. Dagen etter solgte samme kjøper telefonen min for 1300kr. Jeg solgte til noe jeg mente var fornuftig, pris men så feil tok jeg. Etter som jeg har fått flere bud på 3000kr uten å sette en pris en gang så vil jeg ikke si at jeg kan forvente å få under 3000,- i det minste. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Som sagt, riktig pris er hva folk er villig til å betale så da får du bare begynne så høyt du tør. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Om man kraftig reduserer prisen på harware basert på tid, og beholder verdien av merket selv så finner du gjennverande verdi på produktet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå