Latias Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Offensive bytter, vakkert mål og flott resultat. Nå er det bare å krysse fingrene for at Island greier å sjokkere Sveits. Er enig i at King ikke bør starte per dags dato, men det har vel mer med spillerstilen å gjøre. Han fungerer ikke som target man under Drillo. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Hoho! Sveits-Island endte 4-4. For en opphenting av islendingene! Fantastisk kveld for Norge. 3 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Åtte mål faktisk, tror de færreste hadde forventet det. Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Å Slovenia slo faktisk Albania!! Gikk vår vei dette Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Og Jarstein med en viktig involvering for en gangs skyld Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Forbannet tordenvær slo ut tv'n 4 ganger under kampen i går. Fikk ikke med meg sluttminuttene. Gikk under dyna og gjemte meg og våknet nå. Kabelboksen min er ødelagt. Jaja. Nesten helt perfekt kveld. Hadde Island vunnet hadde det vært helt 100%. Nå kan alt skje egentlig. Endret 7. september 2013 av Delvis Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Forbannet tordenvær slo ut tv'n 4 ganger under kampen i går. Fikk ikke med meg sluttminuttene. Gikk under dyna og gjemte meg og våknet nå. Kabelboksen min er ødelagt. Jaja. Nesten helt perfekt kveld. Hadde Island vunnet hadde det vært helt 100%. Nå kan alt skje egentlig. Det er hvis vi kun hadde satset på 1. plass eller ingen ting... husk at seier til Island hadde tatt kun ett poeng fra Svaits men hadde gitt Island 2 poen ekstra, altså nok til å ligge på 2. plass foran Norge på tabellen. Edit: Med seier til Island hadde nok både 1. og 2. plass blitt vanskeligere uten at jeg har sett skikkelig på det. Endret 7. september 2013 av Nasciboy Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Ja det tenkte jeg ikke på. Island er jo helt oppi ræva på oss. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 Hele fredagskvelden er forgjeves hvis vi ikke greier å slå Sveits. Har småkikket på tabellene og per dags dato er vi soleklart den dårligste toeren, vi har ikke råd til å avgi flere poeng. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Norge med 11p, Frankrike med 11 og Bulgaria med 10. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Norge med 11p, Frankrike med 11 og Bulgaria med 10. Som jeg nevnte i den andre tråden, ting er ikke så enkelt. Vi står kun med 5p etter å ha strøket poengene mot jumboen, Bulgaria har 7p. Frankrike har ikke noe å stryke siden de kun har fem lag i gruppa, de vil bli stående med 11p. Enn så lenge er vi den dårligste toeren og er avhengige av å vinne alle kampene. Endret 7. september 2013 av Latias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå