Kurt Lekanger Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Wahoo RFLKT speiler innholdet i treningsappen du har på mobilen.Førsteinntrykk: Wahoo RFLKT Lenke til kommentar
Fettlars64 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Fin sak, men den var veldig dyr 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Synes denne virket veldig spennende, frem til jeg så prisen ... 1 Lenke til kommentar
Gaute Nilsen Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Det ser ikke ut for meg som den støtter egen hastighetssensor, dette vil gjøre den unøyaktig spesielt ved terrengsykling. Der oppdaterer ikke GPS fort nok og du får feilmåling på flere hundre meter pr tur. For en drøy tusenlapp mer får du knallfine produkter fra Polar og Garmin som kan brukes overalt hvor du ikke er avhengig av en iphone som må lades hele tiden. Vanlige pulsklokker har batterilevetid på ca ett år uten GPS innkoblet, og 20 timer med GPS. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 Det ser ikke ut for meg som den støtter egen hastighetssensor, dette vil gjøre den unøyaktig spesielt ved terrengsykling. Der oppdaterer ikke GPS fort nok og du får feilmåling på flere hundre meter pr tur. For en drøy tusenlapp mer får du knallfine produkter fra Polar og Garmin som kan brukes overalt hvor du ikke er avhengig av en iphone som må lades hele tiden. Vanlige pulsklokker har batterilevetid på ca ett år uten GPS innkoblet, og 20 timer med GPS. Joda, Wahoo Fitness-appen du kjører på mobiltelefonen støtter hastighetssensor - der kan du legge til nye sensorer, og deretter velge om det er GPS eller hastighetssensor som skal måle farten. RFLKT-skjermen viser bare fartsinformasjonen fra denne appen. Wahoo har en sensor her - og den skal fungere med Strava også: http://www.wahoofitness.com/wahoo-blue-sc-speed-and-cadence-sensor.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg