Joachim_F Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Lyst til å spille en genetisk manipulert pingvin, eller hva med døden selv? Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Hvorfor anbefaler dere ikke folk å prøve America's Army: Proving grounds? Lenke til kommentar
Ludo^.^ Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Kanskje fordi Proving Grounds ikke er verdt spalteplassen?! Noe verre oppgulp av et spill er det lenge siden jeg har prøvd. Faktisk ikke siden AA3. Proving Ground er bare et nytt run & gun, og prøver (Dessverre) desperat å være Battlefield, og COD. Jeg håpet i det lengste at de skulle gå tilbake til AA 2.5 + og gjøre det mye bedre, men i stedet begraver de AA med dette spillet. Gjenoppliving etter å ha blitt skutt i hodet er helt på gjordet.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Kanskje fordi Proving Grounds ikke er verdt spalteplassen?! Noe verre oppgulp av et spill er det lenge siden jeg har prøvd. Faktisk ikke siden AA3. Proving Ground er bare et nytt run & gun, og prøver (Dessverre) desperat å være Battlefield, og COD. Jeg håpet i det lengste at de skulle gå tilbake til AA 2.5 + og gjøre det mye bedre, men i stedet begraver de AA med dette spillet. Gjenoppliving etter å ha blitt skutt i hodet er helt på gjordet.... Så du har altså ikke spilt Proving Grounds, da har du heller ikke noe å klage over. Proving Grounds er faktisk mye bedre enn det 3'eren var. Endret 8. september 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 har ikke stor nok pc saa faar ikke plass, men takk for tilbudet. Lenke til kommentar
NikkeNakkeNei Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Har spilt noen runder av gratisversjonen av Postmortem: One Must Die, og liker det godt så langt, i sin enkelhet. Tenker å skaffe meg bonusversjonen når jeg får spenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå