Cuneax Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Verdens sterkeste mann blir sjalu.Disse musklene kan gi «Supermann»-roboter Lenke til kommentar
Rene015 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hvem vil ha supersterke roboter? Altså utifra innholdet i teksetn, så regner jeg med på at det er snakk om humanoider. Syntes tanken er skremmende Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Tipper f. Eks. Brannvesenet kan ønske seg dette. En robot som forsvarlig kan gå inn i en bilulykke hvor det er stor antennelsesfare, rive opp bildører/tak på null tid og få ut passasjerer uten å utsette flere menneskeliv for fare enn hva som alt er i fare. Eventuelt alt annet som i dag krever powertools og mennesker, kan i farlige situasjoner forhåpentligvis erstattes av en slik robot. Lenke til kommentar
B.Jarne Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hvem vil ha supersterke roboter? Altså utifra innholdet i teksetn, så regner jeg med på at det er snakk om humanoider. Syntes tanken er skremmende Er skremmende men kan jo brukes i branntilfeller. Tunneller som har kollapset osv. Selv kunne jeg godt tenkt meg å operere inn noen sånne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg