Mammi Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg holder på med en oppgave der jeg skal drøfte hvorfor fremmed språkvirkning kan oppfattes som en trussel mot det norske språket, og lurer på om det er noen som vil komme med noen innspill og deres meninger rundt dette? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Her diskuteres politikk&samfunn. Tror det passer bedre om du tar det til Språk-delen, eller leksehjelp Velkommen til forumet Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg tror det er bedre om du kommer med noen litt mer konkrete spørsmål. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg holder på med en oppgave der jeg skal drøfte hvorfor fremmed språkvirkning kan oppfattes som en trussel mot det norske språket, og lurer på om det er noen som vil komme med noen innspill og deres meninger rundt dette? Hmmm, så ett kunstig oppkonstruert språk som norsk eller esperanto bør bekymre seg for fremmedord? Lenge leve den nasjonalistiske illusjon. Lenke til kommentar
Mammi Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Her diskuteres politikk&samfunn. Tror det passer bedre om du tar det til Språk-delen, eller leksehjelp Velkommen til forumet Har postet innlegget i leksehjelpen , men klarer ikke slette innlegget her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hmmm, så ett kunstig oppkonstruert språk som norsk eller esperanto bør bekymre seg for fremmedord? Patetisk innspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå