Cuneax Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 LG frister med 77 tommer og de beste teknologiene.Gigantisk OLED-TV har vanvittig oppløsning Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Var en voldsomt kort artikkel. Noen som har hatt det travelt? Hva blir prisen på denne TVen? Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Var en voldsomt kort artikkel. Noen som har hatt det travelt? Hva blir prisen på denne TVen? Hadde du lest hele artikkelen, så hadde du sett at det er snakk om en konseptmodell. I og med at den ikke er ment for markedet, får den heller ingen pris. Var du kanskje for travel til å lese alt? 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hadde ikke fått med meg at det var en konsept modell. Kanskje jeg var litt snar å lese den korte artikkelen. Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Kan vi slutte å kalle 4K for "vannvittig"? Når det står vannvittig i overskriften forventet jeg noe mer enn det vanlige, som 4K nå har blitt. 1 Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Kan vi slutte å kalle 4K for "vannvittig"? Når det står vannvittig i overskriften forventet jeg noe mer enn det vanlige, som 4K nå har blitt. For en oled på den størrelsen er 4k "vanvittig" Lenke til kommentar
xerc Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Var det ikke noe med at Samsung hadde en 4k OLED på 110" ? Da blir kanskje ikke 77" så veldig gigantisk med samme 'vanvittige' oppløsning likevel. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Var det ikke noe med at Samsung hadde en 4k OLED på 110" ? Da blir kanskje ikke 77" så veldig gigantisk med samme 'vanvittige' oppløsning likevel. Nei de viste vel en 110" UHD uten oled. Klarer ikke ihvertfall å google fram en 110 OLED UHD ihvertfall. Så vanvittige står enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg