Isklar Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Hei. Flyttet for litt siden inn i en av Studentsamskipnaden i Bergens studentboliger. Her er det da slik at en får levert nett via Studentbynettet (PPTP VPN levert av en samarbeidgruppe mellom undervisningsinstitusjonene i Bergen) frå en vanlig ethernet-port i veggen. Da jeg flyttet inn koblet jeg fort min trådløse router til denne porten, og fikk det trådløse nettet opp og gå "in a heartbeat". Så da jeg skulle på nett etter å ha vert bortreist en uke hadde plutselig ikke routeren nett lenger. Har prøvd å fikse på litt av hvert i innstillinger på routeren, og søkt mye rundt på nettet. Og fått bekreftelser på at det fint skal vere mulig å få til (om enn kanskje imot reglementet til studentbynettet, noe jeg synest er usaklig i 2013). Jeg får også inn trådløse nett fra andre rundt meg, så det må jo være mulig. Om det er til noen interesse er routeren en Netgear WNR2200 (N300) Setter stor pris på all hjelp Endret 6. september 2013 av Isklar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå