Misshaped Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Som topic hinter til lurer jeg på hvor man for lastet ned omega-driverene. Og hva som egentlig er forskjellen på disse og de vanlige ATI-driverene. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Her laster du ned omega driverne.Hva forskjellen er vet jeg ikke. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 OmegaCorner Les. Kanskje det er noe du blir klokere av. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Bare bruk dem, de bygger på ATI sine drivere, men med forbedringer - som gir bedre bildekvalitet. Har overhode ikke merket noen issues eller hickups med Omega driver'n. Brukt dem siden fredag når jeg fikk Radeon'en min. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 goolge is your friend :wink: Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Er det noen her som har erfaringer hvor de har gått fra Cataclyst til Omega og merker forbedringer i bildekvaliteten? Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Har ikke testet Catalyst, men noen utveksling av screenshots lar seg vel gjøre? Aquamark eller de screenshot'ene 3dmark tar for bildekvalitets testen sin f.eks? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg testet nettopp nyeste Omega driver.....absolutti ngen forandring på Generals hvor jeg slet......samme hakking og ingen tegn til forbedringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå