Lfcfanew Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 hei jeg spiller LOL og har lyst til å bruke mobilepayment, men så lurer jeg på hvor pengene kommer fra. er det liksom fra ringeminutter, sms eller MB så jeg lurer på hva som blir trukket fra? takk for alle svar Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Ingen av dem. Det kommer i tillegg. PS: Du får mye mer RP for pengene hvis du betaler med kredittkort. Spør foreldrene dine om de kan betale for deg, også betaler du dem tilbake i cash. Endret 6. september 2013 av moby_duck 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jepp, som moby sa, si at du har en mobilregning på 200,- hvis du da bestiller RP for 200,- vil mobilregningen din være 400,-. Butikker selger kanskje RP kort som med WoW? Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Du kan få kjøpt PaySafeCard på Narvesen. Mobilbetaling koster flesk. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Du kan få kjøpt PaySafeCard på Narvesen. Mobilbetaling koster flesk. Er det aldersgrense på PaySafeCard? Lenke til kommentar
aleks483 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Ingen aldersgrense på PaySafeCard, bare en 5,- for selve kortet + beløp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå