Gå til innhold

Delta vifte, 136m³/time, 52 dB(A)/MCX4000B

opticus

Anbefalte innlegg

Jeg vurdere å sette dette på cpu,

jeg lurer på om noen har erfaringer med denne delta viften. jeg bruker en sunbeam rheobus rev3 nå til viftene i kabinettet og skjermkortet nå, går det skru hastigheten ned så man ikke hører denne delta vifta? eller begynner den ikke gå før den har så mye strøm at den lager en liten storm inni kassa?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...812EHE&toc=5830

sunbeam rehobus tåler 20 watt og delta trekker 24... den ødelegger rehobussen din! lag en bryter som velger 12 eller 7v så reduserer du nok støyen fint ned!

glemte si det var 80mm

Det er 120 mm versjonen av delta som trekker 24 watt, 80mm versjonen trekker "bare" 10.8 watt hvis jeg husker riktig.

det har du helt rett i

har dere noen andre forslag til meg?

Lenke til kommentar

Zalmans ZM-MFC1 kan kontrollere 6 vifter. 4 trinnløst (max. 7W) og 2 som kan regulerers mellom 5, 12 eller 0 V. (Den kan belastes med så mye du har strøm til). Du får med 4 forlenger kabler og den ser lekker ut. Ikke er den for dyr heller. 295 hos Microplex og rund 325 hos 3DFXcool.

Lenke til kommentar

tror heller jeg går for en annen vifte, synes forresten de zalman greiene ser forferdelige ut. liker ikke masse farger og duppedingser, liker at det er ensfarget og synkront med det andre på kassa. en lepont kasse. bruker rheobus og kommer til å fortsette med det. hørt gode ord på papst vifter, skal sjekke ut litt mer om dem :) takk for svar så langt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...