Espen Jansen Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Forfatterne snakker om monstre, konsekvenser og hvordan Geralts historie bør slutte. Les hele saken Lenke til kommentar
Alais Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Herlig! Jeg gleder meg noe enormt til Wild Hunt! Assassins of Kings var et fantastisk spill, og jeg har enorm respekt for CD Projekts arbeid og standpunkter. Dette blir knall! 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Dette spillet ser utrolig bra ut. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg er vanligvis ikke grafikkhore, men wow. 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Men jeg vil ikke at det skal slutte 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Men jeg vil ikke at det skal slutte Jeg vil heller at Geralt skal gi seg på topp enn at man ender opp med en utvannet og blek kopi etter X antall iterasjoner. Når The Witcher-sagaen er over, så er det bare å glede seg til Cyberpunk 2077. 1 Lenke til kommentar
Vimo Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Som PS3-eier fikk jeg aldri med meg de to første spillene, men da jeg først så dette skulle komme til PS4 ble jeg så gira at jeg lasta de begge ned, og er ca. 20 timer inn. Og har selvsagt forhåndsbestilt dette for PS4:D 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg vil heller at Geralt skal gi seg på topp enn at man ender opp med en utvannet og blek kopi etter X antall iterasjoner. Når The Witcher-sagaen er over, så er det bare å glede seg til Cyberpunk 2077. Joda, enig der. Men for min del er det mye mer appellerende med middelaldersettingen i The Witcher, enn sci-fi-settingen til Cybepunk. Selv om sistnevnte nok blir et knallbra spill, så vil det ikke ha den samme stemningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå