Lifeform Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Virker nå i natt som de har koblet sammen min YouTube-kanal med Google + ?Det er totalt uaktuelt og noe jeg overhodet ikke ønsker. Vurderer å slette hele Google + kontoen min.Hvordan får jeg fjernet denne endringen?De har mast om dette i et par uker nå, og nå virker det som de har tvunget gjennom denne endringen uten at jeg ønsket det... Totalt latterlig. Er det mulig splitte de opp igjen ? Ønsker også å slette Google + kontoen min nå. Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Tror du skal kunne splitte opp kontoene igjen hvis du går på youtube, velger "settings" fra drop-down menyen fra youtube-navnet ditt oppe til høyre, og så er det en link med "unlink accounts" eller noe slikt i nærheten av avataren din. Men det var et unntak til dette som gjorde at man ikke kunne splitte kontoene igjen. Ser ut som om det ikke er mulig med youtube kontoer laget etter mai 2009 (trodde det var noe annet men etter litt googling så er det en grunn ihvertfall, hvor idiotisk den enn er) Her er det en litt annen metode enn jeg beskrev: Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Takker. Irriterte meg grønn på dette i natt... Forbaskade Google + dritet. De burde ha skifta navn til Google Social, så hadde ting kanskje blitt litt mindre irriterende.Måten jeg gjorde det på var å gå inn på www.youtube.com, og så klikke på All my channels i topp under settingsmenyen. Deretter inn på min gamle og gode YouTube-kanal, og så inn på settings på den og unlink der.De hadde lagd til 2 Google + Pages også, men de er det bare til å gå slette begge to. Delete page helt i bunn på settings for hver side. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Eneste jeg lurer på nå er hvordan jeg kan slette den aller siste offentlige profilen min (som ikke har noe innhold utenom navnet og bildet mitt) som jeg finner ved å søke på mitt fulle navn og Google + på Google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå