Gå til innhold

Paypal holder tilbake mange penger på konto

Bytex

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg lurer på hva som kan gjøres, en venninne har streamet spill en god stund på twitch og har fått donasjoner på tilsaman 2000 dollar. Nå får hun ikke tatt ut pengene fordi paypal bestemte seg for å gjøre kontoen "limited" uten å oppgi annen grunn enn at de tror kontoen er "risky". Hun står i fare for å få fryst kontoen og kan da ikke oppheve det før om 6 mnd.

Hun har ikke gjort noe galt, donasjoner har kommet fra seere fra rundt i verden. Hun fikk først beskjed om at hun hadde nådd en maksgrense på 1900 dollar, og fjernet da Donation knappen på profilen sin.

Det er tragisk da dette skulle være en ekstra inntektskilde, og hu har jobba beinhardt for å få en god seerbase, og hun er i ferd med å miste leiligheten sin. Jeg har også investert noen hundre dollar, så jeg taper jo også de pengene på en måte. Hun bor i England forresten.

Hun har sendt dem id og kontoutskrift men det hjelper visst ikke..paypal er utrolig trege på å svare, i tillegg til at de kommer med korte svar som ikke hjelper stort. er det noe jeg kan gjøre for å bevise at det ikke er "dirty money"? Vi er ganske fortvilet..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...