lluda Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 hei jeg kjøpte en dvd spiller til tv ikke data....som kan spille brente filmer,men jeg vet ikke vilken program jeg skal bruke når jeg skal brenne dem jeg har noen filmer som jeg har lasta ned fra kazaa og når jeg brenner dem så går det ikke an å se dem på dvd hva gjør jeg feil.....er det en spesielt program jeg bør bruke.....eller laste.. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Den her skriker om å bli stengt... Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jupp.. Meste soleklare steningen på lenge.. Varsler Mod nå, sånn i tilfelle ingen andre har... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Dårli bruk av emnefelt Feilposta Ulovlig kopiering Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg